Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Útmutató a regisztrációhoz és a szaknévsori adatlap kitöltéséhez

Útmutató a regisztrációhoz és a szaknévsori adatlap kitöltéséhez

E-mail Nyomtatás
A Biciklista.hu térképén való megjelenéshez regisztrációra van szükség. A regisztráció és az adatok megjelentetése (és minden más szolgáltatás is) ingyenes.

A szaknévsori megjelenéshez elsőként egy egyszerű regisztrációra van szükség. Kattints ide, a Regisztráció linkre.

regisztracio

A regisztrációkor a későbbi bejelentkezéshez azonosítót és jelszót választasz. A regisztrációs űrlap alatt kattints a Fiók létrehozása gombra. Ekkor egy e-mailt küldünk a regisztráció visszaigazolásáról az általad megadott címre. Az e-mail a regisztráció utáni 1 percben megérkezik (ha nem érkezne meg, kérjük, ellenőrizd a levelezőprogramod levélszemét mappáját, vagy szólj ügyfélszolgálatunknak az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címen. A visszaigazoló e-mailben lévő linkre kattintva aktiválható a regisztráció.


fiok-letrehozasa

A regisztráció aktiválásával saját fiókod nyílt a biciklista.hu térképén. Ezután azonosítójával és jelszavával bármikor bejelentkezhetsz a www.biciklista.hu címen, és tetszőlegesen módosíthatod adataidat.

A regisztráció utáni (és egyben utolsó) lépés az adatlap kitöltése. Ehhez el kell döntened, hogy szaknévsori adatlapod milyen kategóriá(k)ban jelenjen majd meg. A kategóriákat a www.biciklista.hu oldal címlapján, a bal felső sarokban, a Szaknévsor alatt látható mappákra kattintva tekintheted meg.

szaknevsori-kategoriak

Az adatlap kitöltéséhez kattints a "Szaknévsori adatlap létrehozása" linkre, majd töltsd fel az adatlapot azokkal az adatokkal, amelyeket meg szeretnél jelentetni. Adatlapod több szaknévsori kategóriában is megjelentetheted, ha úgy gondolod, hogy az érdeklődők több kategóriában is keresnék. Ráadásul több szaknévsori adatlapot is létrehozhatsz (a már meglévő regisztrált azonosítóddal és jelszavaddal belépve).

szaknevsori-adatlap 

A szaknévsori adatlapok a szerkesztőségi ellenőrzés után, a kitöltést követő 24 órán belül jelennek meg a www.biciklista.hu térképén. Szaknévsori adatlapja(i)dat és a választott szaknévsori kategóriá(ka)t bármikor módosíthatod, képet és videót jelentethetsz meg rajtuk, aktualizálhatod az adatokat.

Reméljük, hogy az biciklista.hu térképe sok új kerékpáros ügyfelet hoz Neked. Ha így tapasztalod, ajánld a szolgáltatásait kollégáidnak, ismerőseidnek is.

 
  • Mitas 2018: világbajnok gumik, kedvező ár!
    Jolanda Neff Mitas gumikkal ért a csúcsra! Emellett új e-bike specifikus összetétellel és felépítéssel ellátott gumiabroncsokkal készül a cseh gyártó 2018-ra. A korábban Rubena néven ismert kerékpárgumik 2015 tavaszától kezdve Mitas márkajelzéssel kerülnek a boltokba. Az anyacég Közép-Európa egyik legnagyobb gumigyártójaként ismert, többek között munkagépek, mezőgazdasági gépek és motorkerékpárok abroncsait is tervezik és készítik a kerékpáros részleg mellett. A szaktudás tehát adott, valamint a fejlesztéstől kezdve, a gyártáson keresztül, a tesztelésig minden egy kézben van. A 2017-es szezon újabb mérföldkövet jelentett a Mitas gumiabroncsok történetében, ugyanis az elite besorolású KROSS Racing Team cross-country világkupa alakulat hivatalos partnerévé léptek elő. Az Eurobike kiállításon pont a Mitas standon találkoztam össze Arek-kel, a lengyelek marketing menedzserével, aki a csapat tapasztalatairól elsőkézből értesül. Elmondta, hogy kifejezetten jó benyomással zárták az első évet, a versenyzők elégedettek voltak. Rengeteg különböző mintázat áll rendelkezésre, kevesebbszer szakadt ki a gumi oldalfala, mint a korábban használt márka esetében, összességében tehát a megbízhatóság is jelesre vizsgázott. Maja Wloszczowska összetett második helyen zárta a világkupa-sorozatot, Jolanda Neff pedig a szezon végére jött igazán formába, megnyerte a világbajnokságot, így jövőre ő viselheti a szívárványszínű trikót. Az egész csapat Tubeless Supra kialakítású gumikat használ, természetesen belső nélküli rendszerként. Technológiát tekintve két különböző változat van a legmagasabb szintet képviselő gumikból. A Textra kialakítás egy sűrű szövésű, polimer szálakból álló réteget jelent az oldalfalon és a peremen, ami remek védelmet nyújt a vágásos defektek ellen. Az anyag kiváló elaszticitásának és minimális tömegének köszönhetően nem romlanak a gördülési tulajdonságok és a tömegnövekedés is minimális. A Weltex konstrukció hasonló elvet követ, viszont kifejezetten karbon felnikhez ajánlja a gyártó, tudniillik a perem teljes egészében be van vonva a nagy sűrűségű polimerrel, így kiküszöbölve a szénszálas felnik esetleges abrazív (koptató) hatását. Gumikeveréket tekintve két változat közül lehet választani, a Grey Line kétkomponensű, az oldalsó bütykök puhább anyagból készülnek a jobb tapadás érdekében, míg a CRX esetében egységes anyagból készül a futófelület. Érdemes megemlíteni, hogy a Mitas a Cape Epic többnapos MTB verseny támogatója, ahol a rendkívül mostoha körülmények között is remekül helyt állnak gumik évről évre. A Zefyros Top Design innovated változata a leggyorsabb XC gumi a kínálatban. 650B és 29”-es kerékméretben, 2,25”-ös szélességben kapható, Textra vagy Weltex oldalfallal is. A mintázat legfőképp döngölt erdei talajra, kevésbé technikás, gyors ösvényekre ajánlott. A jól ismert, általános MTB felhasználásra szánt Scylla modell tipikusan olyan guminak számít, amit szezon elején felrak az ember és év végén tudatosul, hogy soha nem is kellett lecserélni. Szélesség tekintetében a két nagyobb kerékméret kizárólag 2,25”-ös, míg a 26”-os akár 2.1”-es változatban kapható. A Kross Racing Team leggyakoribb választása! A köves, technikás terepre ajánlott Kratos mintázata marad a megszokott, a Textra modellek csak 650B és 29”-es méret esetén kaphatóak, Weltex változat létezik akár 26″-osban is. A sáros, csúszós pályákra szánt Charybdis magas bütykökkel és jó öntisztuló képességgel rendelkezik, viszont kizárólag 26″-os kerékméretben készül. Ez szolgált alapul a két nagyobb kerékméret esetén Hyperion elnevezésű gumi kifejlesztése során, amin a még mélyebb mintázatú és az elnyújtott oldalbütykök kanyarban is jobb tapadást biztosítanak. Akiknek nincs szükségük a tubeless rendszer előnyeire, de nehéznek találják az acélperemes kialakítás plusz tömegét, azoknak készült a Mitas Ocelot Challenge Line változata. A kedvező árú aramid peremes külsőt mi is teszteltük, akárcsak a kialakításában hasonló, de már drótos Dynamic Line verziót. A Kratos 2,45”-ös szélességű változata a két nagyobbik kerékméretben kapható Textra kivitelben. A gumik szintén kétkomponensűek, az oldalsó bütykök puhább anyagból készülnek. Az enduro felhasználásra szánt Highlander esetében is a DH Supra Max kialakítás használata mellett tették le a voksukat a cseh mérnökök, ami további gumi erősítést tartalmaz a peremnél. A Highlander 29”-es és 27,5”-es méretben érhető el 2,45”-ös szélességben. A Mitas kínálatában tavaly jelentek meg a profi szintű versenyzésre is alkalmas, könnyű, tubeless kompatibilis cyclocross gumik. Az MTB modelleknél jól ismert Tubeless Supra technológiával készülnek, Weltex peremmel és 3 eltérő mintázattal. Mindegyik az UCI előírásnak megfelelő 33 mm-es névleges szélességű. A sáros pályákra való X-Swamp, a sokrétűen felhasználható X-Field és a döngölt talajos erdei utakra kiváló X-Road gumikról hamarosan részletes tesztekkel jelentkezünk. A Mitas évek óta jól ismert városi és trekking használatra alkalmas köpenyeiről. A 2018-as modellév újdonsága, hogy immár kifejezetten e-bike kompatibilis gumikat is gyártanak, amiken nemcsak a logót változtatták meg, hanem komoly átalakításon ment keresztül a felépítés is, hogy az 50 km/h-ás sebességű (EKH75) teszteken is gond nélkül átmenjenek. A futófelület és a karkasz között egy 1,5 mm vastag, keményebb gumiréteg található, ami egyrészt a szúrásos defektekkel szembeni ellenálló képességet javítja, másrészt a rendszer megnövekedett nyomatékából adódó nagyobb slip-et is jobban bírja. Az Electron mintázata legfőképp városi, vagy trekking kerékpárokhoz ajánlott, a jobb láthatóság érdekében a gumi oldalfalain 10 mm szélességű fényvisszaverő csík fut körbe. Az elektromos rásegítésű hegyikerékpárokra az Ocelot E-Protect változata ajánlott, ez szintén hivatalosan is 50 km/h-ás sebességindex-szel rendelkezik. A kialakítás meglehetősen hasonló az acélperemes Ocelot Dynamic Line típushoz, viszont a 1,5 mm-es keményebb gumiréteg itt is elhelyezésre került a futófelület alatt. Az országúti gumiknál újdonság a Weltex+ tecnológia, ami a korábban bemutatott Weltex egy továbbfejlesztett változata. A nagy sűrűségű polimer szálakból álló réteg nemcsak a peremet veszi körbe, hanem a gumi teljes belső felületén végigfut. Próbál lépést tartani az országúti trendekkel is a cseh cég, így az Arrow gumi már 28 mm-es szélességben is elérhető, viszont a hangsúlyt deklaráltan az MTB és városi használatra fejlesztett termékekre helyezik. A kifejezetten versenyzésre szánt Phoenix modell még a régi iskola szerinti, 23-as szélességben készül, míg a Syrinx kapható akár kedvezőbb árú, drótperemes kialakítással is. Emellett széles a választék a különböző méretű belső gumikból, akár speciális szeleppel, vagy géles defektgátló anyaggal előre feltöltve. Rendszeres olvasóink biztosan ismerik már a GAADI tube belsőt is, ami kialakításának köszönhetően akár a kerék kivétele nélkül is cserélhető, ami nagy előnyt jelenthet például jól felszerelt városi vagy elektromos rásegítéses kerékpároknál is. Természetesen a tubeless rendszer összerakásához szükséges kiegészítő kitek is elérhetőek a Mitas kínálatában. A Mitas termékei a Kross csapatnál már bizonyítottak, ennek ellenére az árak még mindig jelentősen kedvezőbbek, mint a nagy német konkurenseké. Egy próbát mindenképp megérnek! További információ: www.mitas.co.hu Mitas Facebook
  • Endura 2018: profi ruházat, amely még mindig a kerékpárosról szól!
    Az Endura idestova negyed évszázad tapasztalatát tudhatja maga mögött a kerékpáros ruházat és kiegészítők piacán. A skót baráti kisvállalkozásból mára a világ egyik legismertebb bringás öltözékeket előállító cégévé fejlődtek. A WorldTour legsikeresebb csapata, a Movistar is Endura felszerelésben hajt. Mindemellett örömmel tapasztaltuk, hogy az Endura-nál nem került előtérbe az üzleti szemlélet, a márka továbbra is magáról a kerékpárosról és a bicajozás élvezetéről szól! A skót márka egyértelműen nem “dizájncég”, ahol minden a külcsínről szól: rendkívül alaposan megtervezett, a legmagasabb szintű alapanyagokból készült funkcionális bicajos öltözetet kínál a legtöbb bicajos stílushoz. A professzionális országúti kollekciótól kezdve, a munkába járáshoz és a városi bringás életmódhoz szánt farmeren és kabáton át a sisakokig mindent megtalálhatunk az egyre szélesedő Endura palettán. Az Endura mottója All Tribes, One Clan, az összes törzs – azaz a kerékpározás megannyi válfaja egyetlen “klánt” alkot. Az Endura nagy hangsúlyt helyez a technikai színvonalra. Mercedes Forma 1-es fejlesztőlaborban végzi a versenysport igényei szerint tervezett kerékpáros ruházat aerodinamikai tesztelését. A laborban olyan felszerelések találhatók, amelyről a kerékpáripar legnagyobb szereplői is csak álmodoznak. Az itt fejlesztett Endura Drag2Zero ruházati kollekciót viseli Quintana, Valverde, a többi “Movi-sztár” és szponzorált versenyző. 2018 áprilisában a hi-tech Drag2Zero kollekció bárki által megvásárolható lesz! Később pedig az ebben alkalmazott “űrtechnológia” leszivárog a többi árszegmensbe, néhány éven belül várhatóan egyre többen fogunk aerodinamikus elvek szerint tervezett ruhában bicajozni. Rövid távon akár farmernadrágban is bicajozhatunk, de a megtett kilométerek számával egyre fontosabb a speciális bicajos alsó, fejlett betéttel kiegészítve. Az Endura a nadrágbetétek legszélesebb kínálatát nyújtja a piacon. A nem szerint különböző szivacstípus, -forma, -kialakítás és -vastagság kerül az alsóba, továbbá a skót márkánál az anatómia (széles medence, közepes, vagy keskeny), a felhasználás (MTB, road, triatlon, stb.), az árfekvés, illetve a táv (!) szerint további opciók állnak rendelkezésre. Az Endura egy igen szemléletes táblázatban foglalja össze az egyes betétek nyújtotta előnyöket. De mivel az Endura elsősorban a kerékpárosról szól, ideje bemutatni a márka RAAM-győztes ultramaratonistáját, az osztrák Severin Zotter-t! A magyar határtól mindössze 60 km-re élő Zotter a USA két partja közt átívelő 4850 km-es távot 8 nap 8 óra és 17 perc alatt abszolválta, 12 államot szelt át és ennél kevesebb órára szállt le a kerékpárról. Adja magát a kérdés: melyik Endura nadrágot választotta az ultramaratonista? Elejétől végéig a Pro SL Bibshort II volt Zotter-en, 700-as sorozat vékony és keskeny(!) betéttel. Az Endura többszörös tesztgyőztes Pro SL Bibshort II nadrágja a lehető legnagyobb igénybevétel mellett is jól vizsgázott: a siker magáért beszél. Sokatmondó, hogy Zotter ma is ebben az Endura nadrágmodellben teker! Nem minden kerékpáros hajt 30 000 km-t évente, a legtöbbünk kedvtelésből, kikapcsolódásból ül nyeregbe. Az Endura számos ruházati kollekciót fejleszt a hard-core MTB kalandunktól, az aszfaltos edzéseken keresztül a többnapos túrázásig. Említhetnénk a szaksajtó által a montisport etalonjának kikiáltott MT500, SingleTrack, Hummvee és MTB Essentials sorozatot, országútra pedig az FS260-Pro, Hyperon, Xtract vagy Road Essentials vonalakat. Mindegyikből rendelkezésre áll a hölgyek számára tervezett változat, továbbá a lezserebb ruházatot igénylő bicajosok számára ott a városi kerékpáros közlekedéshez tervezett Urban, Luminite és A2B Essentials kollekció. Az Endura a kerékpáros ruházat világhírű specialistája, de emellett egyéb felszerelést is kínál, a szemüvegtől a táskákon keresztül a fejlett fejvédőkig. Az utóbbi esetében a skót márka a Koroyd technika úttörője, amelyet a sisakokon túl egyéb protektoraiban is előszeretettel alkalmaz. Elgondolkodtató az, hogy míg a kerékpártechnika hétmérföldes lépésekben halad előre, évről évre jelennek meg az egyre könnyebb, aerodinamikusabb, kényelmesebb masinák, addig a bicajos sisak 20 évvel ezelőtt ugyanúgy EPS-habbol készült, mint ma. A Peter Sajic által kifejlesztett Koroyd technika új utat mutat a protektorok világában, az Endura MT500 és a Pro SL modellek esetében pedig már most elérhető! A több tízezer szívószálszerű co-polimer csőből készült “habréteg” a szokványos EPS habnál hatékonyabban nyeli el a becsapódás erejét, a 60%-os elasztikussággal szemben akár 84%-ot tesz lehetővé. Mind a lassabb, mind a gyorsabb ütések energiáját jobban semlegesíti, működése lineáris, mivel a parányi csövekben lévő levegő a végeken szabadon távozik. A szálirány pedig a becsapódás irány szerint tervezhető, ami a szokványos sisakokok esetében lehetetlen. A becsapódás hatására a vékony csövek zömülnek, a bennül lévő levegő a végeken távozik. Az EPS-hab is zömül, de ott a levegő kiáramlása korlátozott, csak a törést követően gyorsul fel. A Koroyd-ot sikerrel alkalmazzák a repülőgépeken, a versenyautóban is. A kihívás a megfelelően vékony Koroyd anyagréteg előállítása: az Endura fejlesztői itt vetették be szaktudásuk legjavát, egyben kifejlesztve az EOP1-technológiát. A Koroyd könnyebb, magasabb szintű védelmet nyújt, előnyei elvitathatatlanok. A ma alkalmazott fejvédő-tesztprotokoll nem túl szigorú: ha kizárólag erre hagyatkozunk, a vizsgálatok és tanulmányok alapján a súlyos baleseteknél a fejsérülés 80%-ban elkerülhetetlen, hozzávetőleg minden tizedik esetben a következmény fatális. Rossz belegondolni! Dr Priya Prasad és Dr Harold Mertz éveken keresztül a gépjárműbalesetekben elszenvedett fejsérüléseket kutatta, majd figyelmük a kerékpározás felé fordult. Céljuk az említett arány 5% alá történő csökkentése. Megállapításuk szerint ez kizárólag egy új technológiával biztosítható, amilyen a Peter Sajic-féle Koroyd “szívószálas” anyag. Az Endura mögött álló híres személyek sora már-már végtelen. Szerintünk nem lehet véletlen, hogy ennyi sztár ajánlja a skót márka termékeit! A lenyűgöző extrém montis internetes bemutatókat futószalagon szállító Danny MacAskill-lel immár két éve tart az együttműködés, a videókban tehát Endura felszereléssel, kiváltképp az MT500 kollekcióban láthatjuk a skót világsztárt. Több tízmillió netező kíváncsi a hihetetenül jól megtervezett és kivitelezett monti/street-triálos bemutatókra, a Ridge 36 millió letöltéssel minden rekordot megdöntött, a Gran Canaria háztetőkön forgatott videó mindenki emlékezetében elevenen él. Az idei nyáron az Endura támogatásával MacAskill szokatlan kalandba vágott: kerékpáron mászta meg a Kilimandzsáró 5900 méter magas csúcsát. Danny MacAskill, Nairo Quintana, Alex Dowsett mind rendkívül inspiráló személyek, hasonlóképp a paraolimpikon Denise Schindler, illetve a női kerékpározás és a triatlon nagyjai mind-mind szerepet vállalnak a skót márka fejlődésében, az kerékpározás által nyújtott életérzés továbbadásában. A Endura nemcsak a legkiválóbb ruházati termékekről szól, hanem mindazokról, akik életében kulcsszerepet kap a bicajozás! Bővebben a hazai forgalmazó és a gyártó oldalán olvashatunk az Endura ruhákról.
  • Tour de France 2018 prezentáció: Alpe d’Huez, pavék, poros utak, csapatidőfutam…
    Körülbelül minden lesz a 2018-as Tour de France útvonalában, ami különleges - a versenyt szervező ASO ma tartotta a prezentációt Párizsban.
  • Mitas X-Road cyclocross gumiteszt: 50 gramm előny féláron…
    Mitas (korábban Rubena) gumikkal korábban jó tapasztalataim voltak hegyikerékpáron, kíváncsian vártam, mit tud a cseh cég kemény talajra való cyclocross modellje, az X-Road Tubeless Supra.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook