Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Kerékpárszerviz
Kerékpárszerviz
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 70Szaknévsori adatlap létrehozása

BringaBoard Trekking-City Pest

1068, Budapest, Budapest, Szondi u. 98/b

BringaBoard Trekking-City Buda

1027, Budapest, Budapest, Lajos u. 37.

Mátra Bike Kft.

3200, Heves megye, Gyöngyös, Széchenyi u. 7.

Bógáncs Bt - BBBIKE

1188, Budapest, Budapest, Címer u. 89

MOUNTY Kerékpár üzlet és szerviz

1119, Budapest, Budapest, Etele út 71.

Velvart Kerékpárbolt

1075, Pest megye, Budapest, Wesselényi u. 58.

Pajtás Biciklibolt

1074, Budapest, Budapest, Király u. 83.

Bringa Butik

1072, Pest megye, Budapest, Nyár utca 5.

Bike&Byte Sport és Informatika

7020, Tolna megye, Dunaföldvár, Paksu u. 29.

Zánkarika

8251, Veszprém megye, Zánka, Gyermek és Ifjúsági Oentrum
3. oldal / 7
  • Wilier 2019 – Prémium minden szinten – szuper árakon!
    Az idei Eurobike-on sem lehetett csak úgy elmenni a Wilier stand mellett, annyira vonzák a látogatók tekintetét az új bringák. Persze nem csak megjelenésben lettek hihetetlenül ütősek a tradicionális olasz márka kerékpárjai, hanem technikai tartalomban is sokat lépett elő a Wilier, minden eddiginél jobb TT bringát terveztek, lesz új csúcs országúti, e-országúti, karbon gravel bike és a montik is fejlődtek. A Wilier Cento10PRO-ban minden megtalálható, amit egy országútis egy kerékpárban kereshet, aerodinamikus, hatékony, könnyű váz, letisztult külső és hihetetlen megjelenés. A kiállításon az elképesztő Ramato színben találkozhattunk vele, tökéletes dísze volt a Wilier standnak, tipikusan az a bringa, amiben az ember képes percekig gyönyörködni. A dizájnon túllépve a technikai tartalomra is érdemes odafigyelni, a Cento10PRO az aerodinamikus modell, a Cento10AIR továbbfejlesztése, az elődhöz képest a gyártó 6%-kal növelte meg a váz torzionális merevségét és képes tárcsafék fogadására is az új modell. Ezt úgy oldotta meg a Wilier, hogy a Cento10PRO tárcsafékkel, átmenőtengellyel és felnifékkel, gyorszáras kerékkel is egyaránt használható, mindenki maga választhatja meg, hogy milyen fékrendszert szeretne használni, nem erőlteti rá a tárcsaféket a kerékpárosokra. A modern országúti kerékpár trendeknek megfelelően már a 30 mm-es külsőgumik is elférnek a Cento10PRO-ban, tehát bátran választhatjuk ezt a modellt, ha a szélesebb gumikat kedveljük. Bár a Ramato színű modell vezeték nélküli Sram eTap szettel volt szerelve, amin nehéz bemutatni, hogy a vezetékek végig a vázban futnak, viszont a sárga elektromos Dura-ace-es bringán már láthatjuk (pontosabban nem láthatjuk, mert nem látszik), hogy a vezetékek, kábelek a fékváltókarból kilépve eltűnnek az Alabarda kormányban és legközelebb a váltónál illetve a féknél lépnek ki a vázból. Fontos jellemzője még a Wilier Cento10PRO-nak, hogy a váz tervezésekor egy úgynevezett NACA algoritmust használt az olasz gyártó, amely alapján a csövek méretét és formáját úgy optimalizálták, hogy a lehető legkisebb legyen a kerékpár légellenállása. 2019-ben egy új triatlon/TT bringát is piacra dob a Wilier, ami nem más, mint a Turbine. Ezt a kerékpárt négy elv mentén fejlesztette a patinás olasz gyártó; az aerodinamika, a hatékony fékek, a széles tartományban állíthatóság és a könnyű szállítás voltak a tervezés legfontosabb pontjai. Ahogy a Cento10PRO úgy a Turbine-t is a NACA algoritmus alapján tervezte meg a Wilier, ezzel biztosítva, hogy a lehető leggyorsabbak lehessünk. A tárcsafékekre két ok miatt volt szükség, az egyik, hogy mostanában az időfutam vázakon található felnifékek fékerő tekintetében elég sok kívánni valót hagynak magunk után, a másik, hogy többségük beállítása elég bonyolult, a tárcsafék pedig megoldást jelent ezekre a problémákra. A másik pedig, hogy a tárcsafékes vázakat aerodinamikusabbá lehet tervezni, mert távolabb lehetnek a villák a keréktől, amik csökkentik a turbulenciát. A Turbine széles tartományban beállítható, ami azért fontos, hogy triatlon versenyeken és időfutamokon is egyaránt használható legyen. A Eurobike-on kettőt is kiállítottak belőle, melyek közül az egyik Andreas Dreitz bringája volt. A kormány-kormányszár egy egységet alkot a villával, ráadásul szállításkor úgy szétszedhető, hogy nem kell a kábelekhez hozzányúlni, hanem minden maradhat az eredeti beállításnál, ami nagy előny tud lenni, ha az ember sokat utazik.   A Wilier 2019-re megalkotta a legkönnyebb e-országúti kerékpárt, a Cento1Hybrid-et, mely éppen befér 12 kilogramm alá. Az akkumulátor szinte észrevehetetlen módon teljes mértékben integrálva van a vázba, a rásegítést pedig agymotor végzi. A Wilier-hez méltó módon nem hagyományos e-bike a Cento1Hybrid, hanem extra funkciókkal is ellátta a kerékpárt a gyártó, konkrétan egy intelligens rendszert építettek a bringába, mely képes kommunikálni a mobiltelefonunkkal és pl olyanokat állíthatunk be, mint, hogy figyeli a rendszer a pulzusunkat és ha az eléri az általunk beállított értéket akkor bekapcsol a rásegítést. A felsőcsövön található villogó gombbal tudjuk be-, illetve kikapcsolni a rendszert és változtatni a különböző módok között. A Cento10NDR “kistestvéreként” a 2019-es kollekció részeként megjelenik a Cento1NDR, ami a Cento1AIR komfortgeometriás változata, mely a 10-es változathoz képest jóval barátibb áron kínál kényelmet azoknak, akik nem részesítik előnyben a versenygeometriás vázakat. A Cento1NDR-nél is, akár a Cento10NDR-nél és a Cento10PRO-nál, mi választhatjuk meg, hogy tárcsafékkel vagy felnifékkel szeretnénk-e használni a kerékpárt. A sárférőhely is hatalmas, pontos adatunk nincs, de elég széles gumi be fog férni a vázba, ezzel is tovább fokozva a kényelmet. Világszerte növekszik a gravel bike-ok népszerűsége, a Wilier is továbbszélesíti jövőévi palettáját a földutakra specializálódott kerékpártípusoknál, egy karbon vázas gravel bringával, a Jena-val, jelennek meg a piacon az eddigi fémvázas modellek után. Az olaszokhoz hűen nagyon ütős kinézetet kapott és használat közben sem lesz egy rossz bringa az egytányéros, tárcsafékes rendszerével és ami külön megdobogtatja majd a gravel bringák kedvelőinek szívét, hogy 650b és 700-as kerekekkel is kompatibilis lesz. A mountainbike palettán is két új bringával találkozhatunk, melyekről már hallhattunk idén a Cape Epic kapcsán, ahol Massimo Debertolis és Ondrej Fojtik nyert a Wilier 110X-szel és az össztelós 110FX-szel. 2019-tól ezek jelentik a Wilier offroad vonalának csúcsát, mindkét kiállított modell 1×12-es rendszerrel volt szerelve, de ahogy látható tehetünk rájuk első váltót is, ha jobban kedveljük a hagyományos dupla rendszereket. Emellett mindkét bringa BOOST szabvány kompatibilis, tehát a kerekek merevségével és a láncvillahosszal sem lesz bajunk. A Wilier nagyon komolyan veszi a MTB szegmenst is, teljes mértékben egyenrangúan kezelik a többi szegmenssel. Egy dolgot még fontos megjegyeznünk a montik kapcsán, a Wilier nem csak országútiból tud szépet alkotni… Ezek a 2019-es modellek már kaphatóak, megtekinthetőek és rendelhetőek is a Biondo Bike-ban – átlagban 20%-al kedvezőbb áron, mint a hivatalos Európai árak. Bővebb információ és árak a kizárólagos magyarországi forgalmazó honlapján: http://wilier-kerekpar.biondobike.hu/
  • Tour de France 2018 – elmaradt a happy end Kruijswijk szökése végén
    Mindössze 3 és fél kilométerrel a vége előtt előzte meg Chris Froome (Team Sky) a fél szakaszon át egyedül szökő Steven Kruijswijket (LottoNL-Jumbo) a 175, 5 kilométeres 12. szakaszon, melynek legvégén Alpe D’Huezbe érkezett meg a mezőny. A szakaszt végül a sárga trikós Geraint Thomas (Team Sky) nyerte.  Steven Kruisjwijk a szakasz elején szökött meg még nagyjából 30 másik kerékpárossal. Ott volt a csoportban Alejandro Valverde (Movistar), Julian Alaphilippe (Quick Step Floors), Pierre Latour (Ag2R) Pierre Rolland (Team EF) vagy éppen Rafal Majka (Bora-Hansgrohe) is. Hogy a csoportból milyen szólózó vagy épp kisebb csoport válik ki, az a verseny első felében folyamatosan váltakozott, mígnem 72 kilométerrel a cél előtt Kruijswijk is szólóba kezdett. A Col de la Croix de Feren már 6 perc fölötti volt a különbség, legnagyobb nagyjából 40 kilométerrel a cél előtt volt, ekkor 6:15 körüli. A főmezőny nem sokkal később megfogta a többi szökevényt, akik még külön tekertek, közben a holland előnye is folyamatosan csökkent, Alpe d’Huez lábánál 4:19 volt a különbség. A Team Sky munkája következtében – Geraint Thomason kívül Egan Bernal és egy ideig Michał Kwiatkoski is rendelkezésére állt Froome-nak – nagyon hamar kilenc fősre csökkent a főmezőny. Romain Bardet (Ag2R) mutatkozott a leginkább támadó kedvűnek, de végül nem ő, hanem Froome érte utol először Kruijswijket. Vincenzo Nibali (Bahrain Merida) bukott a tömegben, így lemaradva ért célba, a Movistarosok közül pedig Mikel Landa maradt a legutolsó ember, ő egy időben leszakadt Froome-éktól, de visszazárt hozzájuk. Vincenzo Nibali  – bár csupán 13 mp hátránnyal beért a célba- végül kénytelen volt csigolyatörés miatt bejelenteni, hogy holnap már nem áll rajthoz. Amikor négyen tekertek csak  – Froome, Thomas, Bardet és Tom Dumoulin (Team Sunweb) – igencsak látványosra sikeredett a verseny, ahol a szélesebbé váló úton egyikük sem akart támadni, egymás mellett tekertek, állóháborút folytattak. Az utolsó 200 méteren Thomas sprintelt legjobban a célig. Így aztán megőrizte összetett elsőségét, ugyanakkor a verseny utáni nyilatkozatában arról beszélt, hogy ő továbbra is azért van itt, hogy Froome-ot győzelemhez segítse. Thomas győzelme sporttörténelmi jelentőséggel bír: ő az első olyan kerékpáros, aki sárga trikót viselve tudott győzniAlpe d’Huezen, s egyben az első brit, aki ezen a legendás emelkedőn diadalmaskodott. A szakasz során a sprinterek közül többen is feladták a versenyt: Fernando Gaviria (Quick Step Floors), André Greipel (Lotto-Soudal) Dylan Groenewegen (LottoNL-Jumbo). Ezenkívül volt még egy fontos távozó: Rigoberto Uran (Team EF) már nem állt rajthoz a szakaszon. Videó összefoglaló a szakaszról Top 10 a szakaszon 1 Geraint Thomas (GBr) Team Sky 5:18:37 2 Tom Dumoulin (Ned) Team Sunweb 0:00:02 3 Romain Bardet (Fra) AG2R La Mondiale 0:00:03 4 Chris Froome (GBr) Team Sky 5 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 0:00:07 6 Primoz Roglic (Slo) LottoNL-Jumbo 0:00:13 7 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 8 Jakob Fuglsang (Den) Astana Pro Team 0:00:42 9 Nairo Quintana (Col) Movistar Team 0:00:47 10 Steven Kruijswijk (Ned) LottoNL-Jumbo 0:00:53 Összetett  top 10 1 Geraint Thomas (GBr) Team Sky 49:24:43 2 Chris Froome (GBr) Team Sky 0:01:39 3 Tom Dumoulin (Ned) Team Sunweb 0:01:50 4 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 0:02:37 5 Primoz Roglic (Slo) LottoNL-Jumbo 0:02:46 6 Romain Bardet (Fra) AG2R La Mondiale 0:03:07 7 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 0:03:13 8 Steven Kruijswijk (Ned) LottoNL-Jumbo 0:03:43 9 Nairo Quintana (Col) Movistar Team 0:04:13 10 Daniel Martin (Irl) UAE Team Emirates 0:05:11
  • Visegrad 4 Special Series: 157,6 km vár a mezőnyre – ÁTHALADÁSI IDŐPONTOK + TÉRKÉPEK + VIDEÓ
    Július 22-én, kora délután Debrecenben, a Nagyerdei Stadionnál rajtol a V4 Kerékpárverseny magyarországi viadalait szervező Mozgás Egészség Rekreációs Sportegyesület által életre hívott külön sorozat első versenye. Az UCI 1.2-es besorolású egynapos mezőnye 157,6 km megtétele után Ibrányban ér célba. Idén ötéves a Visegrád 4 Kerékpárverseny, amelynek hazai szervezője az évforduló alkalmából még egy rangos országúti versenyt szervez idén. A Visegrad 4 Special Series mezőnye július 22-én Debrecen és Ibrány között, egy teljesen sík, 157,6 kilométeres szakaszon küzd majd a világbajnoki kvalifikációs pontokért. A verseny útvonaláról természetesen ezúttal is készült 3D-s szimuláció. Tervezett áthaladási időpontok Térképek Szintrajz (Kattintson a képre a nagyobb méretért!) Útvonal Bullettin letölthető/megtekinthető pdf formátumban ide kattintva.
  • Focus Bikes – Limit Change Point MTB XCO Országos Bajnokság – Július 22. Sopron
    Magyarország legjobb hegyikerékpárosai küzdenek a bajnoki címért július 22-én Sopronban. A rendkívül látványos sziklakertekkel és ugratókkal tűzdelt erdei pályán több kategóriában mérik össze tudásukat a versenyzők. 2018. Július 22-én ismét visszatér az XCO Országos Bajnokság Sopronba, ahol izgalmas pályán mérik össze erejüket hazánk legjobb XC montisai a legkisebbektől a felnőtt korosztályokig. A Tolvaj-árokban rendezett XC versenyek mindig is látványosak voltak, hiszen a pálya bizonyos részeit a DH pálya adja, ugratókkal és technikás sziklakertekkel, melyeket nem csak a versenyzők élvezhetnek, hanem a szurkolóként is nem mindennapi élményben lehet részünk. Ezenfelül a kemény, meredek emelkedőkön is komoly küzdelem lesz, várhatóan a verseny ezeken fog eldőlni, kivéve ha valaki a lejtőkön hibázik. Mindenesetre szurkolóként is érdemes kilátogatni az OB-ra, megéri. Az elit nőknél, az olimpikon, Benkó Barbinak valószínűleg könnyű dolga lesz, kevés kihívója akad idehaza (persze egy technikai probléma beleszólhat a verseny kimenetélbe), az elit férfiaknál pedig a többszörös olimpiai résztvevő, Parti András az egyik favorit, de őt sokan szeretnék megszorítani, várhatóan izgalmas versenyt láthatunk a férfi mezőnyben. Természetesen az utánpótlásról sem szabad megfeledkezni, talán még a felnőtteknél is nagyobb küzdelmeket láthatunk náluk. 21-én, szombaton a hivatalos pályabejárás keretén belül ismerkedhetnek a nyomvonallal a versenyzők, vasárnap pedig 10 órakor az U9-esek futamával kezdődik az éles verseny. Az utánpótlás futamok után, 14.15-kor az elit férfiak és nők rajtolnak és 16.30-kor az eredményhirdetéssel zárul az Országos Bajnokság. Versenykiírás és további információk a rendező honlapján és a facebookon-eseményen.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook