Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Kerékpárszaküzlet
Kerékpárszaküzlet
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 68Szaknévsori adatlap létrehozása

BringaBoard Trekking-City Pest

1068, Budapest, Budapest, Szondi u. 98/b

BringaBoard Trekking-City Buda

1027, Budapest, Budapest, Lajos u. 37.

Mátra Bike Kft.

3200, Heves megye, Gyöngyös, Széchenyi u. 7.

Bógáncs Bt - BBBIKE

1188, Budapest, Budapest, Címer u. 89

MOUNTY Kerékpár üzlet és szerviz

1119, Budapest, Budapest, Etele út 71.

Velvart Kerékpárbolt

1075, Pest megye, Budapest, Wesselényi u. 58.

Pajtás Biciklibolt

1074, Budapest, Budapest, Király u. 83.

Bringa Butik

1072, Pest megye, Budapest, Nyár utca 5.

Ippan Bt.

1026, Budapest, Budapest, Pasaréti út 19.

Bike&Byte Sport és Informatika

7020, Tolna megye, Dunaföldvár, Paksu u. 29.
3. oldal / 7
  • Giro 2018: Dennis nyerte az időfutamot, Yates marad rózsaszínben
    34,2 kilométeres egyéni időfutammal kezdődött a Giro d’Italia harmadik hete. A 16. szakaszon Trento és Rovereto között kevésbé a szakaszgyőztes kiléte volt a nagy kérdés, sokkal inkább az, hogy mennyiben változik majd a nap végén az összetett élmezőny versenyzői között a helyzet.  Mennyit ver Tom Dumoulin (Team Sunweb) Simon Yatesre (Mitchelton-Scott) foglalkoztatott a szakasz előtt mindenkit a kérdés, olyannyira, hogy még a csapatok szakvezetőinek is feltették, akik aztán  többségében 1:20 és 1:45 közötti időt saccoltak. Vagyis  – lévén 2:11 a két versenyző közt a különbség – a mezőny úgy számolt, hogy nem változik az időfutam után sem a rózsaszín trikós kiléte. A szakaszt végül Rohan Dennis (BMC) nyerte, aki nagyon jól tartja magát az idei Giro d’Italián, s ha végigmegy a versenyen, messze a legjobb egyéni eredményét hozhatja a háromhetesek tekintetében. Bár viselte már a sárga, a piros és a rózsaszín trikót is  – értelemszerűen jó időmenői képességének köszönhetően a versenyek kezdeti fázisában – eddig mindössze kétszer tudott befejezni egy Grand Tourt: 2014-ben a Vuelta a Espanát 84. helyen, míg 2015-ben a Tour de France-t a 101. helyen. A sokáig az élen álló Tony Martin (Katusha-Alpecin) lett a második, Tom Dumoulin pedig a harmadik. Simon  Yates a 22. helyen ért célba, 1 perc 37 másodperccel rosszabb idővel, mint Dennis, azaz 1 perc 15-öt kapott csak Dumoulintől. Jól ment még a nap során Fabio Aru (UAE Team Emirates) is, bár összetettben már sokat nem osztott-szorzott ez a mai 6. helye. Chris Froome (Team Sky) nagyjából hozta a kötelezőt, s feljött az összetettbeli negyedik helyre. A szakasz nagy vesztese  közben Thibaut Pinot (Groupama-FDJ) volt, aki a győzteshez képest  3 perc 19 másodperc hátránnyal a 66. helyen ért célba, bár az ő szemszögéből sokkal fontosabb, hogy ezzel a teljesítményével még Simon Yatestől is több mint két percet kapott. Szerdán a szakasz elején lesz némi dimbes-dombos kaland, de alapvetően mezőnyhajrá várható, majd következik három komoly hegyi szakasz, hogy végül vasárnap ismét a sprinterek kerülhessen kicsit reflektorfénybe. Összefoglaló videó a szakaszról: Top 10 a szakaszon: 1 Rohan Dennis (Aus) BMC Racing Team 0:40:00 2 Tony Martin (Ger) Katusha-Alpecin 0:00:14 3 Tom Dumoulin (Ned) Team Sunweb 0:00:22 4 Jos van Emden (Ned) LottoNL-Jumbo 0:00:27 5 Chris Froome (GBr) Team Sky 0:00:35 6 Fabio Aru (Ita) UAE Team Emirates 0:00:37 7 Alex Dowsett (GBr) Katusha-Alpecin 0:00:40 8 Diego Ulissi (Ita) UAE Team Emirates 9 Chad Haga (USA) Team Sunweb 0:00:47 10 David De La Cruz (Spa) Team Sky 0:01:01 Összetett top 10 a szakasz után: 1 Simon Yates (GBr) Mitchelton-Scott 66:39:14 2 Tom Dumoulin (Ned) Team Sunweb 0:00:56 3 Domenico Pozzovivo (Ita) Bahrain-Merida 0:03:11 4 Chris Froome (GBr) Team Sky 0:03:50 5 Thibaut Pinot (Fra) Groupama-FDJ 0:04:19 6 Rohan Dennis (Aus) BMC Racing Team 0:05:04 7 Miguel Angel Lopez (Col) Astana Pro Team 0:05:37 8 Pello Bilbao (Spa) Astana Pro Team 0:06:02 9 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 0:06:07 10 George Bennett (NZl) LottoNL-Jumbo 0:07:01 (kép forrása)
  • Idén lesz utoljára csapatidőfutam az országúti világbajnokságon
    Az UCI bejelentette, hogy az innsbruck-i világbajnokságon láthatjuk utoljára az UCI csapatok időfutam versenyét és idén a férfiak és a nők is azonos pénzdíjakat fognak kapni az osztrák VB-n. Míg az országúti kerékpársport iránt rajongók a Giro-ra koncentrálnak azalatt fontos bejelentést tett a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség. David Lappartient tavaly szeptemberi nyilatkozatával szemben, jövőre Yorkshire-ben az UCI csapatok már nem állhatnak rajthoz, egy évvel hamarabb száműzik őket a világbajnokságról, helyettük viszont megvan annak a lehetősége, hogy nemzeti válogatottak mutathassák meg magukat a világ szeme előtt. Az UCI 1962 és 1994 között már rendezett csapatidőfutamot nemzetek számára, akkor négy fős csapatok számára a táv 100 km felett volt. 2012-ben került vissza ez a szám a világbajnokságokra, viszont a nemzeti válogatottak helyett UCI licenccel rendelkező (Worldtour, pro-kontinentális, kontinentális) csapatok vehettek részt rajta. Viszont az UCI most újra végiggondolta a VB programját és inkább a nemzeti válogatottak felé szeretne nyitni. A csapatidőfutam az UCI csapatok számára is komoly anyagi megterhelést jelent, erre jó példa a dohai világbajnokság, ahol pl a Lotto Soudal költségei 40000-50000 Euro között voltak. A másod- és harmadvonalbeli csapatok számára viszont kitűnő megjelenési lehetőséget jelentett az időfutam, az idei VB-re pl mind a hat osztrák kontinentális csapatot meghívták. A 2018-as világbajnokságon a nemek közti kiegyenlítődés tovább folytatódik, ugyanis Innsbruck-ban a nők és a férfiak azonos pénzdíjakat fognak kapni.
  • Rudy Project Protera fejvédő teszt: közel tökéletes
    Nagyon hiányzott már a Rudy Project palettájáról egy igazi montis modell! Oké, ott a Windmax, a Sterling és társai, de ezek inkább napellenzővel is ellátható országútis kivitelek. Ennek most vége, a Protera egy ízig-vérig hegyikerékpáros bukósisak. Persze eddig is vidáman bringáztam terepen a Racemasteremben, de azért ideje volt, hogy legyen trail/enduro fejvédőjük is. A Protera ütős kinézetű, teljesen illeszkedik a mai trendekhez, szerencsére azonban a harsány színek mellett kapható „sima” fekete, szürke és fehér is. Nyilván a kék/narancsot választottam, hiszen illik a Bikemag csapatmezhez! Az eddig Rudy Project sisakok kényelmével sem volt gondom, de a Protera olyan, mintha a fejemre öntötték volna. Ehhez nem árt tudni, hogy az olasz cég modelljeinek nagyobb része a keskenyebb „ovális” fejekre illeszkedik a legjobban, nem a nagy kerekekre, mint az enyém. A Protera viszont öblösebb, jobban beleül a fejem, nagyobb tarkó és halánték védelemmel rendelkezik. Sok innováció megtalálható benne, az extra lapos Divider Pro pánt állító hevedertől az Adjustable Comfort Fit fejméret állító rendszeren át a cserélhető (színű) Strap Quick-Change pántokig, de aki izzadós mint én is, annak az Airframe  szivacs lesz a megváltás. Mi is ez? A homlokod feletti részen a szivacsozás nem közvetlenül az EPS habhoz, vagy a fejméret állító rendszerhez csatlakozik mint más fejvédőknél, hanem műanyag rácshoz, ami jelentősen eltartja a szivacsot a héjtól. Így a szellőzés zavartalan alatta és sokkal jobban szárad, vagyis később telik meg izzadtsággal, mint a hagyományos rendszerű szivacsok. Eddig nem sikerült annyira megizzadni benne, hogy annyira megteljen izzadtsággal, hogy az arcomra folyjon, pedig ez nem volt ritka eset előtte. Héjszerkezete Triple In-Mold technológiával készül, ami azt jelenti, hogy nem csak a felső és a tarkó/halánték részen van “egybesütve” az EPS hab és a külső kemény héj, hanem a sisak alsó részén is, ami sokkal szebbé teszi a kinézetét. Arról nem beszélve, hogy az EPS hab elég érzékeny az UV sugárzásra és a sérülésekre is, így tartósabb lesz a fejvédő ezzel a technológiával. Érdekes, hogy mára teljesen elmaradt a „lyuk csata” a gyártók között, így senki sem közli, hány szellőzőnyílással látták el, de ezt azért nem nehéz megszámolni. Nem kevesebb, mint 18 nyílás található rajta, melyek egy rendszert képeznek, hiszen hiába áramlik be elöl a levegő, ha nincsenek kiképzett csatornák, és hátul nem tud távozni a meleg és a pára. Pántjai nagyon könnyen és gyorsan állíthatóak és a már említett Strap-Quick-Change-nek köszönhetően nem csak mosáshoz tudod levenni egy mozdulattal, hanem más színűre is cserélheted, így könnyen illeszthető a bringád, vagy ruháid színéhez. Lehet, hogy valakinek ez úri hóbort, másoknak viszont reális megoldás. Napellenzője állítható, sőt szükség esetén cserélhető. Érdemes viszont a csavarok nyomatékát vásárlás után ellenőrizni, mert nekem az első bringázás közben fellazult, és nagy tempónál „felnyílt”. Azóta nem volt vele gond, tehát húzd meg jól, és ennyi. Nagyon kényelmes sisakkal volt dolgom, illetve van, hiszen tartós tesztet készítünk róla, a szellőzése az eddig próbált trail sisakok közül a legjobb, a színe pedig telitalálat. Ehhez képest ami a legmeglepőbb, hogy tudásához képest meglepően kedvező árú, bár ezért lehet kapom majd az ívet, de tény, hogy egy csúcs trail sisakért a 39 900 forintos vételár egyáltalán nem sok! A színes pánt pedig 5 900-ért vehető meg hozzá. Természetesen hozzá illő montis szemüveg is érkezett Sintryx néven, aminek a tesztjét szintén hamarosan olvashatjátok! Forgalmazó: Eyeland Kft. Elérhetőség:  www.rudyproject.hu Ajánlott fogyasztói ár: 39 990 Ft
  • XCO világkupa Albstadt: a világbajnokok domináltak!
    Első európai versenyéhez érkezett az XCO világkupa-sorozat. A hétvégi eső miatt csúszóssá vált pályán izgalmas versenyeket láthattunk. Beszámoló a magyarok eredményeivel! Stellenbosch után hosszabb szünet következett, több mint két hónapot kellett várni az elkövetkezendő világkupára, melynek a németországi Albstadt városa adott helyet. Itt debütált az új elv is, miszerint a pénteki XCC verseny első 16 helyezettje indulhat a vasárnapi elit XCO futam első két sorából. A Cross Country Short Track formátumról a következőket érdemes tudni: ~25 perces futam Világkupa pontok az első 5 helyezettnek (10-6-4-2-1) Első 16 helyezett sorrendben az XCO verseny első két sorát adja Ugyanazt a kerékpárt kell használni az XCO versenyen, amivel XCC-n indultak Az albstadti XCO pálya 4,2 km hosszú és körönként 190 méter szintemelkedést tartalmaz. Alapesetben nem tartozik a legtechnikásabb nyomvonalak közé, viszont a versenyt megelőző napokban rengeteg eső esett, így még vasárnap is sáros pályán zajlottak a versenyek. Nők Az XCC futam nem hozott nagy meglepetést, Annika Langvad (Specialized) nyert, ezzel megszerezve a „pole pozíciót”. Benkó Barbara (Ghost Factory Racing) remekül versenyzett, 5. helyen zárt, így vasárnap az első sorból indulhatott. A top versenyzők közül egyedül Helen Grobert (Cannondale) hiányzott, visszatért viszont komoly sérüléséből a tavalyi évben sikert-sikerre halmozó Yana Belomoina (CST Sandd American Eagle). Az 5 körös verseny felvezető körében Kate Courtney (Specialized) állt az élre, őt Gunn-Rita Dahle (Merida), Jolanda Neff (Kross Racing Team) és Pauline Ferrand-Prévot (Canyon-SRAM) követték. A csúszós talaj sokakat már egyből az elején megtréfált, hátracsúszott Annika Langvad és Sabine Spitz (Wiawis) is. Utóbbi még kerekeket is cseréltetett a depóban, abban bízva, hogy a komolyabb mintázatú gumikkal még menteni tudja a versenyt, de végül feladta a küzdelmet. A mezőnyből abszolút kiemelkedett Jolanda Neff, már az első körre fél perc fölötti előnnyel fordult, innentől kezdve megközelíthetetlen volt. Felfelé talán még páran tudták volna tartani a tempóját, de lefelé olyan magabiztossággal haladt, hogy senkinek sem volt esélye felérni rá, így világbajnokhoz méltó rajt-cél győzelmet aratott. A második helyen sokáig Alessandra Keller (Thömus) haladt, annak ellenére, hogy két horrorisztikus bukást is bemutatott egymást követő két körben. Az utolsó körben aztán hatalmas csata alakult ki a dobogós helyekért Keller és a CST Sandd American Eagle csapat két versenyzője, Belomoina és Anne Tauber között. Végül mindketten megelőzték a fiatal svájcit, Belomoina visszatérő versenyén 2. lett, míg Tauber megismételte az első világkupán elért 3. helyet. Az 5. pozíciót a hazai pályán élete versenyét teljesítő Elisabeth Brandau (EBE-Racing Team) szerezte meg. Benkó Barbara az 56. helyen zárt. Férfiak Julien Absalon (Absolute Absalon) visszavonulása az albstadti világkupa előtt került bejelentésre, annak ellenére, hogy előzetes információk szerint korábban még teljes szezont tervezett. Az XCC verseny itt egyből komoly meglepetéssel indult, ugyanis Nino Schurter (Scott-SRAM) technikai probléma miatt egyből a mezőny végére került, majd fel is adta a versenyt. Nem tisztázott, hogy a prototípus stádiumban levő Eagle Etap váltó hibázott-e, vagy egyszerűen csak leesett a lánc, de a világbajnoknak így meg kellett elégedni a 17. rajthellyel. Az új Cannondale FSi nyergében Manuel Fumic (Cannondale Factory Racing) leesett lánc miatt került hátra. Az XCC futamot Mathieu Van der Poel (Corendon–Circus) nyerte, annak ellenére, hogy sajkacsont-törés miatt a hét elején még gipszben volt a keze, másodikként az első világkupát nyerő Sam Gaze (Specialized) zárt. Az XCO futamon Schurter egyből bebizonyította, hogy a 3. sorból is tud olyat rajtolni, hogy egyből a mezőny elejére kerüljön. London olimpiai bajnoka Jaroslav Kulhavy (Specialized) már az első körben feladta a versenyt technikai gondok miatt, majd a Specialized csapat balszerencséjére Samuel Gaze sem bírta a legjobbak tempóját, majd defekt is hátráltatta. Szintén defekt vetett véget Mathias Flückiger (Thömus) dobogós álmainak, aki vezető pozícióból volt kénytelen kiállni kereket cserélni. Schurter győzelmét egyedül Stéphane Tempier (Bianchi) veszélyeztette, de a franciának ismét meg kellett elégednie az ezüstéremmel. A harmadik helyre Van der Poel érkezett, megelőzve Maxime Marotte-ot (Cannondale). Ötödikként Jordan Sarrou (KMC EKOÏ SR Suntour) zárt. Parti András (Waberer’s TREK) 56. lett. Magyar eredmények: Benkó Barbara (Ghost Factory Racing) – Elit nők 56. Parti András (Waberer’s TREK) – Elit férfi 56. Dina Márton (Magyarország)– U23 férfi 17. Palumby Zsombor (Magyarország) – U23 férfi 64. Valter Attila (Magyarország) – U23 férfi 72. Képek: RedBull Content Pool – Bartek Wolinski RedBull TV

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook