Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Kerékpárgyártás
Kerékpárgyártás
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 9Szaknévsori adatlap létrehozása

Annyira Más Bringabolt

2011, Pest megye, Budakalász, Tanító u. 2.

Pap Kerékpár

1173, Pest megye, Budapest, Pesti út 37.

Fülöp Kerékpár Centrum

1145, Budapest, Budapest, Erzsébet királyné útja 14/a

Csepelbolt

1087, Budapest, Budapest, Vásár utca 4.

First Bike Kerékpárüzlet, Szerviz és Webáruház

1118, Budapest, Budapest, Fehérvári út 88.

Tóthkerékpárcentrum

5340, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Kunhegyes, Dózsa György út 13

Schlett Bike&Trike Metal Work

5700, Békés megye, Gyula, Csokonai u. 27.

Winkler Sport

2120, Pest megye, Dunakeszi, Fő út 85.

Piercing-Hungary Kft.

1113, Budapest, Budapest, Tornavár u. 22.
  • Egy önvezető Tesla gázolt halálra egy kerékpárost
    Tisztázatlan körülmények között egy Tesla Model S, mely önvezető funkcióval is rendelkezik, ütött el egy idős kerékpárost az angliai High Shincliffe mellett. Az áldozat a baleset következtében olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a kórházban életét vesztette. A 80 éves Fred Heppel-t (aki egyébként évente átlagosan 10 000 mérföldet tekert világszerte és nyugdíjas éveit töltötte az Egyesült Királyságban) egy egyenes úton gázolta el a jármű érthetetlen módon. Egyelőre nem tudni, hogy önvezető módban használták-e éppen akkor, de nem ez lenne az első eset, amikor egy Tesla önvezető funkciója nem működik megfelelően és halálosan elüt valakit, ugyanis tavaly Floridában ugyanúgy egy Tesla Model S gyilkolt meg egy férfit. Ha Heppel-t is ebben a módban gázolta el az autó akkor a szerencsétlen férfi már a második áldozata az önvezető technológiának. Bármennyire is fejlettek már ezek a járművek a Tesla is azt tanácsolja a sofőröknek, hogy tartsák a kezüket a kormányon és legyenek készenlétben vészhelyzet esetére.  
  • Európában is engedélyezik a tárcsafékeket az országúti versenyeken
    A Brit Kerékpáros Szövetség bejelentette, hogy 2018-tól nem korlátozzák a tárcsafékek használatát a helyi országúti versenyeken. Múlthéten érkezett a hír, hogy 2018-tól Kanada csatlakozik az USA-hoz és engedélyezik a tárcsafékes országúti kerékpárok használatát a nem UCI versenyeken, egy héttel később a brit szövetség is döntést hozott arról, hogy a jövő évtől ők sem korlátozzák a tárcsafékek használatát a helyi országúti viadalokon. Ezzel a döntésükkel elsősorban a tárcsaféket használó amatőr kerékpárosok számára teszik lehetővé, hogy a nem kiemelt versenyeken rajthoz állhassanak,  hiszen éves szinten rengeteg tárcsafékes kerékpárt adnak el a szigetországban és tulajdonosaiknak eddig nem használhatták őket a helyi megmérettetéseken, hanem egy másik kerékpárra is szükségük volt, mellyel versenyezhettek. Kísérleti jelleggel a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség 2016-tól biztosít lehetőséget arra, hogy a profi versenyzők tárcsaféket használhassanak a legmagasabb szintű országúti versenyeken, de még abban az évben gyorsan felfüggesztették a teszt időszakot, amikor a Paris-Roubaix-n Fran Ventoso lába megsérült egy tárcsától. 2017-ben újraindították a tesztet, Tom Boonen januárban meg is szerezte az első győzelmet, amit tárcsafékes kerékpár nyergében értek el, Marcel Kittel pedig a Tour de France-on nyert szakaszt szintén tárcsafékkel szerelt országúti bringával. Az eredmények ellenére a profi mezőnyben még nagy az ellenállás az új fékrendszerrel szemben, rengeteg versenyző van, aki nem szívesen használná. (Egyrészt meg lehet érteni őket, mert fokozott sérülésveszélye van a tárcsafékeknek, arról természetesen folyik a vita, hogy ez pontosan milyen mértékű, másrészt viszont a jobb időjárás független fékteljesítménnyel és a technikai fejlődéssel nehéz szembeszállni). A hír hallatán felmerült bennünk a kérdés, hogy a hazai szövetség hogyan viszonyul ehhez az ügyhöz, milyen kerékpárral vehetünk részt a hazai versenyeken. Hamarosan jelentkezni fogunk a válaszokkal.
  • Mavic Cosmic Elite Thermo Nadrág
    A hideg évszakok beköszöntével mindenkinek szüksége van egy jó téli nadrágra, ami megvéd az időjárás viszontagságaitól. A Mavic száraz/enyhén csapadékos késő őszi-téli körülmények közé tervezte meg a Cosmic Elite Thermo nadrágját, ami speciális kialakításának és kétféle anyaghasználatának köszönhetően végig melegen tartja lábunkat a hideg időben. A hazai téli időjárásra az egyik legjobb választás a Cosmic Elite Thermo nadrág, mert itthon annyira nem jellemzőek az extrémen csapadékos telek, hogy teljes vízállóságra legyen szükségünk és viharos téli szél is csak ritkán van, ezért nem feltétlenül szükséges membrános nadrágot viselnünk (de természetesen a Mavic ilyen felhasználásra is kínál nadrágot, a Cosmic Pro Wind-et), elég a meleg, mérsékelten szélálló, vízlepergető anyag. A Cosmic Elite Thermo-t úgy alkotta meg a francia gyártó, hogy a szükséges részeken megfelelő védelemmel rendelkezzen, ilyen a comb és a térd környéke, a többi részen pedig szigeteljen megfelelően, de semmilyen mértékben ne akadályozzon a mozgásban. A combnál és a térdnél egy puha, bolyhos meleg anyagot választott a Mavic, amit DuPont™ Teflon® víz- és kosztaszító bevonattal láttak el, ennek köszönhetően nehezen ázik a nadrág és a téli koszos utak miatt sem kell aggódnunk, mert nehezen marad meg a piszok az anyag külső felületén. A nadrág többi része a szabad mozgás érdekében a Lycra Sport Power® rugalmas, rendkívül jól ellenálló anyagból készült, ezáltal tökéletesen felveszi viselője testének formáját. A fokozott vízállóságért a lehető legkevesebb varrást használtak a nadrág gyártásánál, hiszen mindig a varrásoknál áznak be először a ruhadarabok. A Mavic az egyik legjobb betétjét az Ergo 3D-t tette a Cosmic Elite Thermo nadrágba, melyben Ortholite® memória hab biztosítja, hogy a betét tökéletesen felvegye alsó felünk formáját és ezáltal a hosszabb bringázások/edzések alatt is a maximális kényelmet nyújtsa. Ez a betét a tesztek alapján 20%-kal jobban csillapítja a nyereg felől érkező ütéseket, mint a hagyományos társai, tehát sokat hozzá tud tenni a kényelemhez. A hasnál egy cipzárt találunk, erre azért van szükség, mert magasan ér fel a Cosmic Elite Thermo elöl (ezáltal sokkal nagyobb védelmet biztosítva a létfontosságú szerveinknek) és így könnyebben tudjuk felvenni a nadrágot. A kantár hálós anyaga kiválóan szellőzik, tökéletesen működik együtt aláöltözőnk izzadtság elvezető rendszerével, nem tartja magában a nedvességet. Az irritáció, kidörzsölődés elkerülése érdekében mindenhol lapos varrásokat használt a Mavic, így garantáltan nem fogják bántani bőrünket. A nadrág szárán szilikon rátéteket találunk, amik megakadályozzák a szár felcsúszását és azt, hogy a hideg alulról bejusson. Fényvisszaverő elemeket is helyezett el a gyártó a Cosmic Elite Thermo-n több helyen, melyek javítják láthatóságunk a sötét téli kerékpározásaink során. Jellemzők: -Téli hosszú nadrág extra védelemmel a kulcsfontosságú részeken -Testresimuló kivitel -Kétféle anyaghasználat -Puha, bolyhos meleg anyag DuPont™ Teflon® víz- és kosztaszító bevonattal -Lycra Sport Power® rugalmas és ellenálló anyag -Minimális mennyiségű varrás a fokozott vízállóságért -Ergo 3D betét Ortholite® memória habbal a maximális kényelemért -20%-kal nagyobb ütéscsillapítás -Szilikon rátétek a nadrág szárán -Cipzár a hasnál -Hálós anyagú kantár -Lapos varrások a kidörzsölődések ellen -Fényvisszaverő elemek a jobb láthatóságért Ajánlott fogyasztói ár: 49 600 Ft További információk a gyártó honlapján
  • LOcarGO Veszprém Cross: Teherautó-platón, homokágyon vezet az út a veszprémi cyclocross-verseny dobogójára
    November 19-én a veszprémi Barátság parkban folytatódik a 2017-18-as cyclcross magyar kupasorozat. A veszprémi futamon ismét rekordlétszám várható, az előnevezések száma már közel 230. A hatodik alkalommal meghirdetett LOcarGO Veszprém Cross a Veszprémi Kerékpáros Egyesület standard novemberi programjának is tekinthető. A helyszínt már tavalyról jól ismerik a versenyzők: a kereken 2500 méteres versenypályán homokágy, dupla palánk és a szokásos kamion-platóra felvezető lépcső töri meg a versenyzők lendületét. Az elit kategória előnevezői között szerepel a tavalyi évben is remek formában versenyző Pelikán János, valamit az idén egy második és egy első helyet magáénak tudó Peák Barnabás is. Az elit nőknél abszolút favoritnak Benkó Barbara, hegyikerékpáros olimpikonunk tekinthető. „Az előnevezések számából – ami a 230-hoz közelít – és a szakág trendjéből azt látjuk, hogy idén ismét rekordot dönt a résztvevők száma. Azt, hogy mennyivel versenyeznek többen a hétvégén Veszprémben, az időjárás is befolyásolja, ami még teljesen bizonytalan” – mondta Tóth András, a verseny egyik szervezője. A NEA-pályázat támogatásával megvalósuló rendezvény 10:45-től kezdődő futamaira a helyszínen a rajt előtt 1 óráig még van lehetőség nevezni. Videó a 2016-os futamról: Veszprém Cross 2016 from 4K ProDuction on Vimeo. Bővebb információk: www.veszpremcross.hu Facebook: www.facebook.com/VeszpremCross Kapcsolat: Tóth András szervező (00 36) 709 841 093 és info@bringasandras.hu

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook