Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Kerékpár webshop
Kerékpár webshop
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 40Szaknévsori adatlap létrehozása

Györe Kerékpár Centrum

2700, Pest megye, Cegléd, Kőrösi út 18.

W-BIKE kerékpárbolt és szerviz

3534, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Miskolc, Zenta u. 2.

Vitál Club Kerékpáráruház

8000, Fejér megye, Székesfehérvár, Királysor 60.

Annyira Más Bringabolt

2011, Pest megye, Budakalász, Tanító u. 2.

Wangerbringa Kerékpárszaküzlet és szerviz

1212, Budapest, Budapest, Széchenyi István u. 92/b

Tech-Mobile Kft.

8452, Veszprém megye, Halimba, Petőfi u. 44.

Slime Hungary Kft.

1073, Budapest, Pest, Kertész utca 18. fszt. 3.

ridersport webáruház

2112, Pest megye, Veresegyház, Nádor u.6

Györe Kerékpár Istálló kft

2700, Pest megye, Cegléd, Kőrösi út 18.

Titánsport 2004 Bt

1136, Budapest, Budapest, Balzac u. 32.
1. oldal / 4
  • HeloVelo Bike & Café: az iskolapélda
    A minőségi kerékpárbolt és kávézó megvalósításának tanítani való iskolapéldáját láthatjuk a pápai illetőségű bolt kapcsán, amely pesti körülmények között is bátran megállná a helyét. Ha bringás vagy azért, ha nem vagy bringás, de kávéfanatikus, akkor pedig azért kell betérni hozzájuk. Egy kissé erősre sikerült a bevezetés? Lássuk miért is gondolom azt, amit a fentebbi mondatokba sűrítettem. Kezdjük egy kevés történeti bemutatóval: a HeloVelo mindössze egy éves múltra visszatekintő vidéki boltocska, melynek megálmodói Valkó András és Cseh Evelin, maguk a tulajdonosok. Az ötlet forrása nem titkos: András versenyzői múltra tekint vissza, tizenévvel ezelőtt leste el a koncepciót olaszországi szereplései alkalmával, s akkor elhatározta, hogy szeretne egy ilyet. Bizony, a kiforrott fizikai valót 10 év álomdédelgetés és tervezgetés, majd egy bő év kivitelezés előzte meg, mire összeállt a dizájn, a lokalizáció és persze a financiális keret. Úgy látták, hogy Pápa szó szerint ki van éhezve egy olyan jellegű helyre, amely rendes kávéval és magas színvonalú kézműves szendvicsekkel, sütikkel, baráti hangulatú kiszolgálással csábítja a kuncsaftokat, s kerékpáros szempontból sem olyan telített a piaca, mint Győrnek, vagy Veszprémnek. Amúgy is törzsgyökeres pápaiak lévén itt alapították meg vállalkozásukat. Mindhárom területen prémium minőséget nyújtanak a vendégeik részére. Az első évben kissé szűkösebben üzemeltek, azonban a szezon végére szinte teljesen ketté tudták választani a kerékpáros bemutatóterem és a szendvicsbár-kávézó részt a mellettük lévő iker üzlethelyiséggel. Szóval az alapterület megduplázásával bőséggel biztosítottak helyet a beülő vendégek számára, akik a tulajdonos elmondása szerint otthonosan érzik magukat, szívesen ülnek be egy habos-babos kávécsodára, s mellette órákig tudnak nézelődni, illetve beszélgetni. De nem is csoda, igazi szemlegeltető a hely. Deszkadizájn, Singer varrógép asztallábak, Remington írógépek, régi fényképezők díszítik a letisztult, világos, márványhatású lappal burkolt helyiséget. Fontos megjegyezni, hogy a kávék alapját az olaszos pörkölésű, klasszikusabb csokis-mogyorós ízvilágú Julius Meinl kávéi adják, melyet szakszerűen készítenek a profi géppark segítségével. Akinek ennyi vizuális inger nem hozza meg a kedvét, annak a következő nyálcsorgató finomságok biztosan meg fogják. Még ha nehezemre is esik felocsúdni a gasztro-élvezetek habzsolása után, de vegyük górcső alá mit is kínálnak kerékpáros szempontból a bolt másik szegletében. Az üzlet kezdő koncepciója a Kellys palettájára épült, hiszen megannyi kerékpárt kínálnak belépőtől a versenysportig, futóbringától a felnőttig. Sőt, páréves technikára alapozva az Alpina márkanévvel igazán piacképes árazást garantálnak. Nem meglepő módon a KLS kiegészítőcsalád márkaneve is hozzájuk fűződik, amely a kerékpárokhoz hasonlóan szinte minden szegmenst lefedő szortiment áll rendelkezésre. Az idei szezonkezdésre viszont úgy gondolták, itt az ideje feljebb tekinteni és a jó minőséget megfejelni valami igazán exkluzív tartalommal, így a Specialized egyértelmű választás volt. A márka bevezetése már az indulásnál is kitűzött célok közt szerepelt, de a csillagok szerencsés állása végett hamar eljött a pillanat, amikor az amerikai ipar remekei bekerülhettek a kínálatba. Az üzletben sorakozó Speci bringák átgondolt palettája azt a képet vázolja, hogy komolyan gondolják az együttműködést, hosszú távra terveznek. Megtalálhatóak a fontosabb stratégiai típusok, mint például az összteleszkópos Epic (PINK!) és merev megfelelője, a Epic HardTail, az országút alumínium bajnoka, az Allez, a gravel irányzatot képviselő Sequoia, a reflektív feliratokkal ellátott Sirrus X, vagy a kávézó részlegen kiemelt helyet kapott Venge triatlon modell. Kiegészítő fronton is akad némi ízelítő, főképp a Body Geometry technológiával készült ruházati cikkek érdekesek és ezek találhatóak meg a polcokon. A Specialized kiemelten hirdeti a közösségépítés fontosságát, a HeloVelo pedig bőszen benne van az egyesület szervezésében, de amíg hivatalosan nem startol el, addig is mindenkit szívesen látnak a nyílt tekeréseiken. Maga a hely igazi melegágya a fanatikusoknak, akik rajongásuk szomját nem csak kávéval, de egy-egy bringamodellel is olthatják.   Kérdésemre, miszerint mik a jövőbeli terveik, csak néhány szolid választ kaptam: elsődleges célkitűzés a szervizszolgáltatás bővítése és fejlesztése, esetlegesen franchise kialakítása is szóba kerülhet. Bizonyára sok puskapor van még a tarsolyban, amit nem ropogtatnak el azonnal, addig is személy szerint nagyon ajánlom a személyes látogatást, mert egy igazán különleges „kerékpárboltot” ismerhettek meg a HeloVelo Bike & Café személyében.   Képmese:   Ha személyesen nem is tudjátok meglátogatni őket, érdemes lehet online csekkolni: HeloVelo Bike & Café 8500 Pápa, Korona utca 46. +36 70 703 5120 Web: http://helovelo.hu Facebook: https://www.facebook.com/HeloVelo-Bike-Cafe-1836829843008233/ Instagram: https://www.instagram.com/helovelobikeandcafe/
  • SKS-Germany – New Cycling Accessories for 2019
    SKS-Germany is renowned for its refined bicycle accessories, and the German company is certainly not going to disappoint in 2019. They continue to offer masterful products developed to meet current market demands and trends. Great emphasis has been placed on the gravel biking scene with specifically designed accessories, such as mudguards and handbags. In addition, SKS-Germany offers a new foot pump and provides a wide array of quality mounts for electric gadgets. We tend to neglect bicycle accessories, though they are just as important as the bicycle itself. Without them we wouldn’t be able to inflate a wheel, carry our various cycling items, or protect ourselves from the wet roads. It is hard to imagine cycling without these essential components, and there are very few people who don’t own one. Quality is a very important aspect when it comes to bike accessories since the market is full of less than adequate offerings. There is nothing more annoying than a tool or a component which does not work when it’s most needed. SKS-Germany products are famous for their high quality and thoughtful design, a perfect choice when it comes to dependable and functional accessory. In 2019 the SKS range features dozens of saddle and frame bags, making it easy for cyclist to find the perfect solution. There is a wide array of attachments, and all models are easy to mount and remove. Apart from versatility, this also helps to protect against theft. SKS-Germany divide the range in three product lines: Traveller, Racer and Explorer. The Racer bags – as their name suggests – are aerodynamic and lightweight. The Explorer bags are more rugged and somewhat larger in size. The Traveler bags are the perfect choice for commuting. Some models have an integrated phone holder which can be detached, so the rider can easily carry the phone even if the bag is left on the bike. The German brand pays great attention to details when designing each of the bike bags. For example, they all have water repellent coating, the zippers are laminated, so no dirt or muck can get inside. The “easy-zip” pullers are ergonomically designed and they are a breeze to operate even easy with gloves. In addition, the inside of the bags are orange in color, a clever detail to make finding the small items inside easier. As an avid saddle-bag user, I appreciate this level of attention to design, which really makes using the bags much more joyful and practical. I first became acquainted with the Speedrocker mudguard at the Velofollies exhibition in Belgium. The local distributor proudly demonstrated SKS-Germany’s latest developments, the redesigned ESC Vario safety mudguard attachment. The Speedrocker is strong and lightweight, the black aluminum braces run along the top of the mudguard to leave more space for the tires. The mudguards receive a protective coating to provide longer life. The Speedrocker not only offers a very clean look, but extends the space between the mudguard and the tire, hence it can be fitted to bicycles without adequate space between the fork or seat stay blades. The SKS Speedrocker was primarily designed for the new breed of gravel bikes. There is no need for a mudguard eyelet on the frame, as it can be installed using simple Velcro fastening straps. The Speedrocker is compatible with 32-42mm wide tires. The Airstep combines the virtues of classic pump with the latest German technology. The smart design and the large air chamber makes inflate the tire an easy task, and the foot operated mechanism spares our waist during pumping. It is compatible with all valve types and provides up to 7 bar pressure. The strong aluminum pedal is durable, and won’t fail even under maximum pressure. Best of all, the Airstep can be folded to a small size and simply opens with a press of a button. It’ll be always be ready for use. When inflating the tires, the rider should not forget about the correct tire pressure. The 2nd generation Airchecker SKS-Germany pressure gauge continuously displays the value, so there is no need to reinstall it after changing the tire pressure. The “Anywhere Velocage” bottle cage can be attached to almost any part of the frame, allowing the cyclist to mount a bottle even if there is no such provision by manufacturer (e.g. on some e-bikes). It also comes in handy for those who want to carry more bottles than there is room for in the original design. It’s compatible with very large tube diameters as well, all the way to 80 mm. The mounting console of the Anywhere Velocage can also be purchased separately, allowing a different cage to be used. The SKS DUAL bottlecage uses a new material called Polycarbon, which combines recycled carbonfibre from the automotive industry with impact-resistant polyamide. Weighing only 28g with a matt and gloss black finish, the slimline DUAL will enhance the look of any bike. Weighing only 19g, and with a stylish matt and gloss finish, the SKS PURE bottlecage is produced from 100% carbonfibre. The Pure’s design not only holds bottles securely, but due to its straight fibre structure, as opposed to a woven structure, it is also more resistant to flex. The number of handlebar-mounted electronic devices is on the increase. The popularity of e-bikes with its own control display makes this problem even more critical. This trend was recognized by SKS-Germany, who have answered by developing a practical mounting system called Compit. For example, the Compit telephone console occupies less handlebar space than conventional designs to allow other devices to be mounted by its side. The basic version of Compit mount is the above-mentioned smartphone holder, which accepts a standard or even a special iphone type phone case. It attaches to the handlebar similarly to modern GPS bike computers: so all you have to do is twist and remove the device – all with a single movement. Compit+ uses the same mounting system and adds an integrated powerbank with an NFC chip. This allows cable free […]
  • Roswheel nyeregtáska – Minden belefér, ami egy bringázáshoz kellhet
    Ha hátizsák és teletömött zsebek nélkül szeretsz bringázni akkor neked a nyeregtáskák jelentik a megoldást, nem zavarnak bringázás közben, nem néz ki bután velük a kerékpár és egy közepes méretűbe, mint pl a tesztelt Roswheel táskába belefér minden, ami egy tekeréshez kellhet. Én már majdnem a kezdetek óta nyeregtáska párti vagyok, próbáltam előtte váztáskát, időnként hátizsákot, de a nyeregtáska nyújtotta szabadság maximálisan bejött. Ha nem valami magashegyi túrára megyek vagy éppen kerékpárt fotózni, ahová kell a fényképezőgép (ezek nem tartoznak a mindennapi bringázásaim köré) akkor csak egy nyeregtáskát és a mezzsebeimet viszem magammal. A kisebb méretű nyeregtáskákba is elfér a pótbelső, a gumileszedő és a marokszerszám, amik gyakorlatilag nélkülözhetetlen részei a kerékpározásaimnak, ezek nélkül nem hagyom el a várost. Ezenfelül természetesen viszek minipumpát, telefont, kulcsot és távtól függően ennivalót is, de ezek mind bőven elférnek a mezem zsebeiben (vagy a pumpa a vázon) úgy, hogy nem húzzák a hátamon a mezt. Persze ezekből még pakolhatnék egy közepes méretű nyeregtáskába pár dolgot, de a nyeregtáskába csak olyan dolgokat szeretek rakni, amik csak szereléskor kellenek, van, hogy gyakorlatilag hónapokig ki sem nyitom. A tesztelt Roswheel nyeregtáska a közepes méretűek közé tartozik, bőven lehet bele pakolni a vész esetén használatos kellékeken felül is, főleg ha országútisok vagyunk, pl két pótbelső és egy marokszerszám mellett is marad még hely a kulcsunknak és az igazolványunknak. Montin használva is belefér a két pótbelső és a szükséges szerszámok, de akkor már más egyebet nem tudunk belepakolni. Egyébként annak ellenére, hogy nem egy óriás márkáról beszélünk a táska belső elrendezése is okos kialakítású, a “fedél” belső felén egy hálós zsebet találunk, ahová pénzt vagy apró tárgyakat tehetünk, amiket nem szeretnénk, ha összekeverednének a többivel. Ezenkívül amikor kinyitjuk a táskát akkor nem csapódik le fedél és hullik ki minden, hanem két oldalról megtartja a fedelet és a dolgainkat két “kerítés”. A tárolókapacitáson felül egy nyeregtáskánál a rögzítés is kulcskérdés, személyes tapasztalatom, hogy rengeteg rossz rögzítéssel rendelkező táska kapható a piacon, letörnek, kinyílnak, kilazulnak, a tépőzár megeszi a nadrágunkat, stb. Senki nem tesz szívesen egy olyan táskába bármi értéket, amit lehet útközben elhagy vagy csak kihullanak belőle a belsők (velem fordult már elő ilyen párszor, repült is azonnal a táska a kukába…). A Roswheel nyeregtáska látszólag minden követelménynek megfelel, a nyereghez két pánttal rögzül (ahogy szeretem), amik csatokkal oldhatók, a nyeregcsőhöz pedig egy tépőzár fogja oda. A cipzár is az igényesebb fajtából való és nem nyílik ki magától. Felszerelni a bringára tényleg nincs egy perc sem, és stabilan áll, akár lépcsőzés vagy kátyúzás közben is. Bringázás közben sem zavaró a Roswheel nyeregtáska, nem súrol bele a combom és a nyereg mögé is tudok ülni, ha éppen arra lenne szükség. Szerencsére a tépőzárra is figyeltek a nyeregcsőnél, nem “fél méterrel” hosszabb, hogy össze-vissza lobogjon és szétszedje a nadrágunkat, mint egyes hasonló árkategóriájú modelleknél. A láthatóság is szerepet játszott a nyeregtáska tervezésekor, bár ez már alapkövetelmény a mai világban, minden irányból fényvisszaverő csíkokat helyeztek el rajta és még a villogónkat is tudjuk rá rögzíteni. Mindent összefoglalva nekem bevált ez a Roswheel nyeregtáska, bátran merem ajánlani mindenkinek, aki a nagyon minimál felszerelésen kívül egy kicsit több dolgot szeretne magával vinni és egy olcsó, de jó nyeregtáskát keres. Tovább információkért és árért kattints ide.
  • Tour de Hongrie: Győzelemre született az ír csapat
    Álmodhat-e jobb kezdésről egy csapat ennél? Az ír EvoPro Racing fennállásának első versenyét rögtön megnyerte, sőt, a másodikon kettős diadalt aratott. A zöld mezesek hozzánk is eljönnek! Tíz ország tizenhét kerékpárosával 2019-ben kezdte el működését az ír bejegyzésű kontinentális proficsapat, az EvoPro Racing, amelynek soraiban hat ír, három új-zélandi, két ausztrál, továbbá egy-egy albán, bosnyák, spanyol, brit, olasz, holland és portugál versenyző teker ebben az esztendőben. Közülük a legrutinosebb menő alighanem az olasz Eugenio Alafaci, aki öt esztendőn át tekert a Trek-Segafredo World Tour-csapatában, s pályafutása során már négy alkalommal vehetett részt a Giro d’Italián. Ugyancsak komoly World Tour-múltja van a holland Wouter Wippertnek, aki a Cannondale sprintere volt, s pályafutása során már tucatnyi szakaszgyőzelmet jegyezhet. Hétszeres bajnok hazájában az albán Eugert Zhupa, akinek képességeiről sokat elárul, hogy öt éven át tekert prokontinentális csapatokban, s ezalatt négyszer részt vehetett az Olasz Körversenyen is. Az új-zélandi Shane Archbold már a Tour de France szakaszait is teljesítette a Bora-Hansgrohe csapatában, s a Párizs–Roubaix klasszikusán is kétszer állhatott rajthoz. Az ugyancsak új-zélandi Aaron Gate az Aqua Blue Sport színeiben tekerte végig a Vuelta a Espanát 2017-ben, tavaly pedig megszerezte a legjobb hegyimenőnek járó mezt az Osztrák Körversenyen. Az ő nevéhez fűződik az EvoPro Racing első összetett győzelme: január végén megnyerte a New Zealand Cycle Classic ötszakaszos körversenyét. Igen tehetséges fiatalokra is épít az ír együttes: az ír Mark Downey például már egy Top10-es eredménnyel hívta fel magára a figyelmet az U23-as világbajnokságon, néhány napja pedig a dobogó harmadik fokára állhatott a felnőtt pályakerékpáros világbajnokságon, az új-zélandi Luke Mudgway pedig történelmet is írt, ő nyerte az EvoPro Racing első versenyét, a Gravel and Tar Classic nevű 131 kilométeres egynapost. A zöld mezes gárdával sokszor találkozhatunk majd a „környéken” ebben az évben: az EvoPro Racing a Tour de Hongrie mellett ebben az évben rajthoz áll többek között a Belgrád-Banja Lukán, a Horvát Körversenyen és a Szebeni Körversenyen is. Az idei Tour de Hongrie 2019. június 11-én kezdődik, az első kategóriás nemzetközi verseny mezőnye június 16-án ér célba, húsz csapat 140 kerékpárosa a hat nap során összesen 890 kilométert teljesít majd.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook