Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Kerékpár-felszerelés
Kerékpár-felszerelés
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 80Szaknévsori adatlap létrehozása

Thulebox - Pont Autó Kft.

1112, Budapest, Budapest, Budaörsi út 41/B.

Györe Kerékpár Centrum

2700, Pest megye, Cegléd, Kőrösi út 18.

W-BIKE kerékpárbolt és szerviz

3534, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Miskolc, Zenta u. 2.

Bike Pótkerék Kft.

4027, Hajdú-Bihar megye, Debrecen, Böszörményi u. 1.

Cserny Kerékpár üzlet és műhely

1021, Pest megye, Budapest, Zuhatag sor 12.

Dynamic Sport 2002 Kft.

2112, Pest megye, Veresegyház, Erkel Ferenc tér 1 ( Erkel üzletház )

Polar Sport

1094, Pest megye, Budapest, Páva utca 17

Vitál Club Kerékpáráruház

8000, Fejér megye, Székesfehérvár, Királysor 60.

Annyira Más Bringabolt

2011, Pest megye, Budakalász, Tanító u. 2.

Pap Kerékpár

1173, Pest megye, Budapest, Pesti út 37.
1. oldal / 8
  • 2020-ban indul a SUPerior Challenge MTB és terepfutó sorozat!
    Igazodva a kor igényeihez és versenyszervezői tapasztalataikból kiindulva Búr Zsolt és Sós Sándor (Superior Racing Team) egy merőben új alapokra helyezett, szabadidős MTB és futó sorozatot indít el 2020-ban. A rendezvények minden esetben 2 naposak, míg szombaton a bringásoké, addig vasárnap a terepfutóké a pálya. Elsősorban a családokat szeretnék megszólítani és a rendezvényekre invitálni, hiszen a legfontosabb szempont, hogy minden korosztály jól érezze magát és megtalálja a neki legmegfelelőbb versenyszámot. Mind a futó, mind a bringás napon lesznek úgynevezett családi futamok rövidített távok (10 km bringa), melyet szülő és gyermek közösen teljesíthet… A futók választhatnak, hogy a negyedmaraton vagy a félmaratont teljesítik. A MTB pályának egy kb. 30 km-es kört jelölnek, melyet lehet egyszer (rövid táv), vagy kétszer (hosszú táv kb. 60 km) teljesíteni. Alkalmazott kategóriák a kerékpáros napon: U9-U11 (csak a családi mini távon) U13-U15-U17-Master4 ( csak rövid táv) U19-felnőtt-Master1/2/3 (rövid vagy hosszú táv) Összevont Single Speed (csak hosszú táv) Összevont Ebike (csak hosszú táv) A start/cél terület kiemelt figyelmet kap azáltal is, hogy ott a hosszú táv áthalad, ezáltal a versenyzők számíthatnak a szurkolók, családok biztatására. Valamint számos kísérő programnak is a helyszíne. Gyermek programok, kézműves foglalkozások, mini ELEminátor ügyességi pálya, vagy a felnőtteknek egészség és életmód tanácsadás és bemutatók, kóstolók… Helyszínek és időpontok: Pilisi Parkerdő Challenge (Superior MTB sorozat 1.) Visegrád március 28-29. Vértesboglár MTB piknik (Superior MTB sorozat 2.) Vértesboglár június 6-7. Gerecse Maraton (Superior MTB sorozat 3.) Tatabánya július 25-26. Újbuda Maraton (Superior MTB sorozat 4.) Budai hegység október 3-4. Összetett: Versenyenként az első helyezettek 80 és egyre kevesebb míg az 50. helyezett és a továbbiak 1 pontot kapnak. A DNF nem kap pontot! A négy Maratont követően 2020 októberében kerül sor az összetett díjátadóra. A sorozat kiírási és nevezési felülete itt érhető el: https://www.superiormtbteam.com/ Hírek, események, képek, filmek: https://www.facebook.com/ujbudamtbse/ https://www.youtube.com/channel/UCM9oWSfZD-S-qHJ0431HSsw  
  • Több magyar induló a Giro d’Italián és hosszútávú együttműködés a cél
    Közel másfél héttel ezelőtt jelent meg nálunk egy cikk arról, hogy az Androni-Giocattoli és a Kométa Cycling Team együttműködést kínált a Magyar Kerékpáros Szövetségnek, és akár két magyar kerékpáros is indulhat az Androni csapatában a Giro d’Italián. Akkor még túl sok információval nem rendelkeztünk ebben az ügyben, csak az MKSZ elnökségi ülés jegyzőkönyve alapján született a cikk, azóta viszont minden részletet megtudtunk Szilasi Lászlótól a Giro Hungary 2020 szakmai vezetőjétől. Mint ismeretes, 2019 áprilisában jelentették be, hogy hazánk ad otthont a 2020-as Giro d’Italia rajtjának, ami óriási lehetőség Magyarország számára. A háttérben azonnal elkezdődtek a rendezéssel kapcsolatos tevékenységek, és Szilasi Lászlót, a Giro Hungary 2020 projekt szakmai vezetőjét azzal a feladattal bízták meg, hogy utazzon ki a 2019-es Giro d’Italiára és vegye fel a kapcsolatot az ott részvevő csapatokkal bármiféle együttműködés reményében, hogy minél több magyar vehessen részt a 2020-as Girón. Ugyanis a magyar országúti kerékpársportnak az elmúlt időszakban semmilyen kapcsolata nem volt a profi csapatokkal, a hazai versenyzők nem dolgoznak együtt ügynökökkel, ezáltal egy “sötét folt” vagyunk a térképen. Szilasi László elmondta, hogy a csapatok mind gratuláltak ahhoz, hogy hazánk rendezi a Giro d’Italia rajtját, viszont csak egy pár csapat mutatott érdeklődést valamiféle együttműködéssel kapcsolatban. Magyar versenyzők részvételére többféle lehetőség került szóba, az egyik, amiről több helyen lehetett olvasni, hogy ha a Kométa Cycling Teamből 2020-ra pro-kontinentális csapat lesz és szabad kártyát kapnak a szervezőktől a versenyre akkor lehet a keretben magyar versenyző is. A másik lehetőség, hogy a nyáron a Mitchelton-Scottba igazoló Peák Barnabást nevezi a csapata a Giróra. A beszélgetés során megerősítést nyert, hogy a Kométa jövőre nem lesz pro-kontinentális csapat, melynek financiális oka van, tehát ez a lehetőség elbukott. Viszont adódott egy újabb lehetőség, a pro-kontinentális Androni-Giocattoli egy hosszútávú együttműködési ajánlattal kereste meg a Magyar Kerékpáros Szövetséget, melynek részeként lehetőséget biztosítanának magyar versenyzőknek bekerülni a csapatba és akár részt venni a 2020-as Giro d’Italián ha szabad kártyát kapnak a szervezőktől. Ehhez az ajánlathoz kapcsolódott a Kométa Cycling Team is, ugyanis tudni kell, hogy az Androni-Giocattoli vezetője és a Kométa Cycling Team sportigazgatója (Ivan Basso) jó kapcsolatot ápol egymással, ezért a Kométa felajánlotta, hogy ha kell, felbontja a már szerződéssel rendelkező magyar versenyzők, Dina Márton és Fetter Erik, szerződését, hogy az Androniba tudjanak igazolni, és helyettük két másik magyart felvesznek a csapatba. Az ajánlat szerint az MKSZ döntene arról, hogy melyik versenyzők kerüljenek be az Androni-Giocattoli csapatba, tehát nem biztos, hogy a fent említett két versenyző lenne az, ha találnak rajtuk kívül erre alkalmasabb magyar kerékpárosokat. Szilasi László kihangsúlyozta, hogy ez a megállapodás nem csak a 2020-as Giro d’Italiára szólna, hanem egy hosszútávú együttműködésről lenne szó, ami az Androni-Giocattolitól nem idegen, például régebben a kolumbiai szövetséggel volt hasonló megállapodásuk (érdemes arra gondolni, hogy most hol tart a kolumbiai kerékpársport…). Azt is megtudhattuk a beszélgetés során, hogy a szabad kártyára nincs hatása a magyar szervezőknek, tehát az Androni nem szabad kártyát szeretne venni ezzel a megállapodással, hanem valódi együttműködésről lenne szó. 2020-tól változnak a szabályok, és az Androni helye már nem lesz biztos a Girón, de ennek ellenére komoly esélyeik vannak a részvételre, bár ez csak akkor lesz biztos, amikor bejelentik, hogy kik kapták a szabad kártyákat. Egyébként az Androni rendszeres résztvevője a Tour de Hongrie-nak, ami valószínűleg szintén szerepet játszott abban, hogy ilyen ajánlatot tettek a Magyar Kerékpáros Szövetségnek. Végezetül még fontos információ, hogy a megállapodás még nem jött létre az Androni-Giocattoli és az MKSZ között, egyelőre még folynak a tárgyalások, tehát még nem kezelhetjük tényként, hogy jövőre magyarok fognak versenyezni az Androniban és a csapat ott lesz a Giro d’Italián (bár reménykedünk benne, hogy így lesz – szerk.)  
  • Holland elit győzelmek a Cyclo-cross Európa-bajnokságon – Vas Kata Blanka 8.
    Hétvégén rendezték Olaszországban a Cyclo-cross Európa-bajnokságot, ahol a hollandok szerezték a legtöbb aranyérmet, a férfiaknál Mathieu Van der Poel kemény csatában nyert, a nőknél pedig Yara Kastelijn  volt a leggyorsabb. Hazánkat Vas Kata Blanka képviselte, aki a 8. helyen végzett az U23-as nők között. November 9-10-én az olaszországi Silvelle adott otthont a 2019-es Cyclo-cross Európa-bajnokságnak. Az időjárás nem volt kegyes a versenyzőkhöz, a sok esőnek köszönhetően sáros, lassú pálya várt az EB indulóira. Ez leginkább a szombaton versenyző mastereket sújtotta, akiknek futóversennyé változtatta a futamait a csapadékos idő. Magyarországot Szekeres Viktória és Gál István képviselte a szombati napon, ahol a nehezen járható pályán csak az előbbi tudta befejezni a versenyt és a női 35-39 év közti kategóriában a 6. helyen ért célba. Vasárnap már valamennyire kedvezőbb idő fogadta a versenyzőket, de a szétázott pályán nekik sem volt könnyű dolguk. Az elsőként rajtoló junior lányoknál a holland Puck Pieterse magabiztos győzelmet aratott, míg a második futamban a junior fiúk között a belga legenda fia, Thibau Nys volt a leggyorsabb. 11 órakor rajtoló U23-as nők között indult a mostanában jó formát mutató Vas Kata Blanka, a futamban végig stabil teljesítményt mutatott a fiatal versenyzőnk és végül a 8. helyen ért célba. A versenyt a holland Ceylin Del Carmen Alverado nyerte, mellyel megszerezte Hollandiának ezen a napon a 2. aranyérmet. Az U23-as férfiaknál komoly csata volt a dobogóért, amit a francia Mickael Crispin nyert meg. Az elit nőknél kissé foghíjas volt a mezőny, ennek ellenére nehéz volt megjósolni, hogy ki fogja nyerni az Európa-bajnoki címet. Nem kellett sokat várni arra, hogy eldőljön a győzelem sorsa, már az első körben a holland Yara Kastelijn lépett el a többiektől és a verseny során végig stabilan megtartotta az előnyét, mely az Európa-bajnoki mezt jelentette számára. A második helyért a hazai Eva Lechner küzdött meg a 2018-as bajnok holland Annemarie Worsttal, melyből az olasz jött ki jobban. Az elit férfiaknál Mathieu Van der Poel vs belga válogatott csata volt várható, ami így is történt. A holland világbajnokot próbálták megdolgozni a belgák, többször támadták őt, de Van der Poel végig próbált az első két hely valamelyikén bringázni, nehogy bezárják a belgák, folyamatosan visszaverte a támadásokat is, sőt többször ő próbálta lerázni a legnagyobb ellenfelét Eli Iserbytet. A végső csapást az utolsó körben mérte a belgákra, amikor pár másodperccel sikerült eltávolodnia, amit a célvonalig meg tudott őrizni. A második helyen Eli Iserbyt gurult át a célvonalon, a harmadik helyet pedig Laurens Sweeck szerezte meg.
  • Sikeres évet zárt az Epronex-BSS Oil Team
    Évértékelő sajtótájékoztatót tartott az Epronex-BSS Oil csapata, ahol a csapat 2019-es sikereiről számolt be a klub vezetése, többek között megszerezték az országúti országos bajnoki címet, és Lovassy Krisztián révén 13 év után ismét magyar szakaszgyőzelemnek örülhettünk a Tour de Hongrie-n. A februári csapatbemutatóhoz hasonlóan az Epronex-BSS Oil Team évzáró, évértékelő sajtótájékoztatójának is a Porshe Buda Skoda szalonja adott otthont, ami nem véletlen hiszen az idei évben a csapat egyik szponzora a Skoda hazai forgalmazója volt. Kiss Gergely csapatvezetőtől a köszöntő után Kiss Dávid a Porshe Buda igazgatója vette át a szót, aki rendkívül pozitívan értékelte a 2019-es évet és biztosította a csapat vezetését a további együttműködésről. Ezután a csapat egyik névadó szponzorának, az Epronex Zrt.-nek az ügyvezetője, Tóthfalussy György beszélt a múltról és a jövőről. Az Epronex már a kezdetek óta, 4 éve, a csapat mellett van, és a jövőben is mindent megtesz annak érdekében, hogy a csapat tovább fejlődhessen. A csapatvezetés részéről Kiss Gergely értékelte az elmúlt szezont. A 2019-es év megkoronázása volt az elmúlt 4 év munkájának, az idei évben sikerült férfi elitben Szarka Gergely révén országúti országos bajnoki címet szerezni a csapatnak, a másik óriási eredmény, hogy az Epronex-BSS Oil Team versenyzője Lovassy Krisztián 13 év után szerzett szakaszgyőzelmet hazánknak a Tour de Hongrie-n. A csapat motorja még hozzátette, bízik benne, hogy 2020-ra még az idei évhez képest is sikerül feljebb lépni.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook