Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Használt kerékpár
Használt kerékpár
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 38Szaknévsori adatlap létrehozása

Györe Kerékpár Centrum

2700, Pest megye, Cegléd, Kőrösi út 18.

Bike Pótkerék Kft.

4027, Hajdú-Bihar megye, Debrecen, Böszörményi u. 1.

Dynamic Sport 2002 Kft.

2112, Pest megye, Veresegyház, Erkel Ferenc tér 1 ( Erkel üzletház )

Cserny Kerékpár üzlet és műhely

1021, Pest megye, Budapest, Zuhatag sor 12.

Annyira Más Bringabolt

2011, Pest megye, Budakalász, Tanító u. 2.

Pap Kerékpár

1173, Pest megye, Budapest, Pesti út 37.

Bicó Kerékpárbolt és Szerviz

8000, Fejér megye, Székesfehérvár, Kisteleki utca 13.

Bikebase Budapest

1065, Budapest, Budapest, Podmaniczky utca 19.

Schneider Kerékpár Kft.

7100, Tolna megye, Szekszárd, Petőfi u. 13.

Wangerbringa Kerékpárszaküzlet és szerviz

1212, Budapest, Budapest, Széchenyi István u. 92/b
1. oldal / 4
  • 2018-as BH újdonságok
    Nagy erővel érkezett meg az AtomX széria és bizony formabontóra sikerült, de ez nem volt véletlen! Ezen felül megújult a Xenion Lynx, és bizony hagyományos bringákból is voltak érdekességek, mtb és országúti vonalon egyaránt az idei Eurobike kiállításon! A spanyos BH Bikes 1909 óta létezik, nevét a Beistegui Hermanos-ból kapta, három testvér, Cosme, Domingo illetve Juan Beistegui Albistegui alapította. Ebből még gyér spanyol udással is kideríthető, hogy a „hermanos” a tesókat jelenti :) Kezdetben nem kerékpárok gyártásával foglalkoztak, de az első világháború után ez lett a fő profiljuk. Szülővárosuk Eibar lakosságát próbálták megfizethető bringákkal ellátni. 1935-ben pedig már be is írta magát a cég az országúti versenysport történelemkönyvébe, mivel mind ’35, mind ’36-ban Gustave Deloor BH bringával nyerte a Vuelta a Espana-t! Az “újkori” versenyekkel kapcsolatban is kötődik a nevükhöz Tour-szakaszgyőzelem, az AG2R csapat révén, hiszen a BH támogatott Pro Tour csapatot is. Montis fronton megemlítendő Julie Bresset XCO világbajnoki címe. Most több mint 100 évvel az alapítása után is családi kézben van a vállalat, egyértelműen főleg a minőséget tarva szem előtt. Az új szelek régóta fújnak már a spanyol partok felett is, így 2008 óta már igen masszív elektromos kerékpár flottával rendelkezik a BH. Első modelljük az E-Motion volt. A most bemutatott Atom X pedig az elektromos rásegítéssel ellátott azaz pedelec bringák legújabb generációját képviseli. Az e-bike-oknak két nagy hátrányuk szokott lenni: rondák, az akku csak úgy oda van csapva a vázra (még ha félig integrált is). A mérnökök fő feladata volt, hogy teljesen integrálják az akkumulátort, de úgy, hogy könnyen kivehető legyen, és egyben teherviselő elemként is funkcionáljon. Előbbi lényeges a bringa szállításakor, kölcsönzőknek, és persze akkor ha a lakásban töltjük, nem a garázsban. Utóbbi pedig kisebb tömeget és jobb tömegközéppontot eredményez. És bizony itt egy ízig-vérig hegyikerékpárról beszélünk, aminél ez egy fontos szempont. Még ha a vásárlóik 95%-a sosem hagyja el a murvás utakat, akkor is. Az Atom X Lynx az össztelós kivitel, ami aszimetrikus nyeregvázcsővel és Split Pivot felfüggesztéssel rendelkezik. Ez a fajta megoldás rendkívül érzékeny hátsórészt eredményez, emellettnem érzékeny a fékezésre, nem keményedik fel a rugózás akkor sem amikor húzod a féket. Kétféle rugóúttal érkezik majd: az Atom X Lynx 6 27.5” Plus Pro 160 mm-t mozgó enduro 2.8”-os gumikkal. Ez lesz majd az igazi atommeghajtású romboló FOX36-tal és XT/SLX szettel. Az Atom X Lynx 5 27.5” Plus Pro, a Pro RC és a Lynx 5 29” 120 mm-es rugóutat kínál csak a felszereltségük tér el. De a lényeget nem is említettük! Az Atom X széria az új, erősebb Brose Drive S motorral készül, aminek elődjét már a Specialized Turbo Levo-ban megismerhettünk. Ez egyike a piac legjobb, legerősebb rendszereinek, talán csak a Shimano E8000-est lehet vele egy lapon említeni. Nem kevesebb, mint 720 Wh-s akkuval vannak a gépek ellátva ami gondtalan terepezést fog kínálni, akár 80 km körüli hatótávval, már ha ügyesen használod és nem nyélen hajtod mindig. A “kütyüfanoknak” is lesz benne minden amire nyálat lehet csorgatni. Először is itt az Arduino alapú színes kijelző, melyhez kapsz okostelefon appot is. Sőt a rendszer nyitott, így a jövőben bárki fejleszthet majd rá különböző alkalmazásokat. Talán az első olyan bringa, amibe “visszajelzős” markolatot építettek, ami finom vibrálással jelez neked a rásegítési fokozatok váltásakor, sőt a ledes távirányító színekkel is jelzi milyen módban vagy. Opcionálisan lehet kérni a vázba épített GPS modult is, ami nem a lopásokat akadályozza majd meg, hanem egyfajta telemetriai rendszerként funkcionál. A lopásvédelmet egy NFC-chip alapú, tehát áramellátást nem igénylő okos karkötő biztosítja, csakis ennek segítségével oldható az akkumulátor. Azoknak, akiknek elég egy merev vázas bringa – talán mert komoly terepre nem merészkednek -, itt az Atom X 27.5” Plus Pro, Pro RC és 29” család. Nagyobb súlyú vagy “veretősebb” montisoknak az első kettő ajánlható mert ott a 2.8”-os gumik nagy tartalékkal rendelkeznek, a 29”-os pedig a túrázóknak, vagy a montit vegyesen használóknak lehet érdekes. A Xenion Lynx modellek már kicsit konzervatívabb vonalat képviselnek, de a jelzőt itt erősen idézőjelbe kell tenni, hiszen a Bosch PowerTube rendszer ennél a modellnél is teljesen integrálva van az alsócsőbe. Persze látszik, hogy e-bike, mégis szebben néz ki mint a külső akkus modellek. Hátsó felfüggesztése szintén Split Pivot, de mások az áttételi arányok. Ez inkább hagyományos terepezésre készül, mint állatkodásra. Akkumulátorból viszont 500 Wh-s került bele, viszont a Bosch gyorstöltésnek köszönhetően másfél óra alatt 80%-ra feltölthető, miközben a teljes töltéshez általában 6 óra szükséges. A motor nélküli bringák közül a Lynx 5 és a Lynx Race volt a fő újdonság a BH-kínálatban. A Lynx 5 29”-os kerekeken guruló trail „állat”, ami kompatibilis 27.5+ kerekekkel is! 130-es rugóútja itthon nagyon sok mindenre elég lehet, külföldön pedig durvább maratonokra, mint mondjuk egy Trans Provence is elvihető. Hatékony Split Pivot rugózási rendszerrel látták el, és már elöl-hátul boost szabványos papucstávolsága van. Az igazi maraton és xc monti pedig a Lynx Race lett, 100 mm-es rugóúttal. A fejlesztésbe a BH-Suntour-KMC csapat versenyzői is részt vettek, ezért a bringa alkalmas a mai agresszív, durva, technikás xc pályák leküzdésére is. Laposabb fejcsőszöget, hosszabb reach-et, és rövid láncvillát kapott. Az Ultimate Carbon Lay-up karbon váz mindössze 1850 grammot nyom! És persze egy ilyen országúti hagyományokkal rendelkező cég nem maradhat ki a tárcsás endurance/országúti trendből sem. A BH Quartz Evo Disc váza monocoque karbon felépítésű és HCIM (Hollow Core Internal Molding) eljárással készül. Ennek eredményeként mindössze 950 grammot nyom. 28 mm-es gumimérettel is elbánik, a merevségről pedig elöl-hátul 12 mm-es átütőtengelyek gondoskodnak. A G7 Pro a csúcs országúti bringa lesz a BH kínálatában, melyet a Direct Energie Team versenyzői is használnak. A váz formáját szélcsatornás tesztelések alapján alakították ki, és 840 grammra szorították le a súlyát M-es méretben! Akár 28 mm-es gumikat is fogad, így rossz utakra simán fel lehet rakni a ballonosabb méretet. Mechanikus illetve elektromos váltórendszerekkel egyaránt kompatibilis. A BH bringákat keresd az Ebikeshop-ban, ahol nem csak az elektromos kínálat érhető el, hanem a hagyományos gépeket is megvásárolhatod! A katalógust pedig itt találod!
  • Világbajnokság, Bergen: az időfutam képekben
    Rengeteg kérdés volt nyitott Bergenben az elit férfi időfutam vb előtt, a legkönnyebb talán pont arra volt a válasz, hogy ki húzhatja végül magára a nap végén a szivárványszínű trikót. A holland Tom Dumoulin toronymagas esélyes volt, és a dobogósokat sem volt nehéz megtippelni.
  • 2018-as BBB csemegék – a választás lehetősége mindig adott
    A kerékpáros kiegészítők piaca is átalakulóban van, az új kerékpártípusokhoz és kerékpározási szokásokhoz friss fejlesztői szemléletre és termékekre van szükség. Az E-bike szektor dinamikus fejlődése az elkövetkező években tovább gyorsul, így jövőre a sok egyéb újdonság mellett a BBB már-már határtalannak tűnő kínálatában a e-kerékpáros közlekedést legjobban kiszolgáló felszerelések is megjelennek. Az E-bike trend egy egész sor további fejlesztést von maga után. Gondoljunk a felszerelésre, ruházatra vagy mondjuk a sisakra! Aki nap, mint nap kerékpárral közlekedik, jobban ki van téve az időjárás viszontagságainak, célszerű, ha ruhája nem “szélfogó”, a holmija vízhatlanságot biztosító táskában “utazik”. A szellőzés helyett pedig inkább fokozott védelemre és a praktikus használatra hangolt sisak az ideális. A BBB évről évre fejleszti a mindennapos kerékpározást megkönnyítő hasznos kiegészítőit, lépést tartva a kor igényeivel. A lelkiismeretes, hozzáértő munka meghozza gyümölcsét: az új Indra Speed pedelec fejvédő idén Eurobike Award „Winner” díjban részesült. A hazánkban is közkedvelt holland kerékpáros kiegészítő specialista széles termékpalettáján az Indra Speed egész biztosan megtalálja helyét és közönségét. Megfelel a legszigorúbb e-bike (NTA-8776) szabványnak, a törésteszten a motoros fejvédőket is “lepipálja”. A Dupla In-Mold szerkezet 8 nyílással kialakított Venturi légcsatornás szellőzéssel egészül ki. Az Omega Fit System bizonyítottan magas fokú kényelmet és pontos méretállítást tesz lehetővé. Az új BBB e-bike sisak a védelem, a szellőzés és a kényelem optimális egyensúlyát biztosítja, és bár kissé nehezebb, mint a legtöbb kerékpáros fejvédő, a motoros választékban könnyűnek számít. Az Eurobike Award zsűrit az Indra Speed rendkívül lenyűgözte! Sisakfronton további 2018-as újdonság az ORE MTB modell. Rendkívül jó eltalált formája friss színvilággal párosul. Aki eddig kissé szürkének és unalmasnak tartotta a BBB fejvédő-kínálatot, vessen egy pillantást az új ORE sisakra! És ami a legfontosabb, a dizájn mellett van benne “kraft”, technológia és innovatív megoldás. A BBB az újdonsággal elsődlegesen a nehéz terepviszonyok közt tekerő MTB trail és enduro ridereket célozza meg, kihangsúlyozva, hogy a Double In-Mold szerkezet, a nagyobb tarkóvédelem és az erős sild sokat segíthet a komoly sérülések megelőzésében. Szerintünk a kedvező árfekvésnek, a profi TriFit állítórendszernek, az antibakteriális, mosható elsőrangú szivacsozásnak és nem utolsósorban az ellenállhatatlan megjelenésnek köszönhetően az ORE ennél szélesebb körben lesz népszerű: hobbi MTB kalandozástól a kerékpáros közlekedésig bárhol beválhat. Nálunk dizájnból és technológiából csillagos ötös! A BBB jövőre a nyeregfejlesztésébe is beleerősít. Tavaly egy átfogó nyeregválasztás-koncepcióval jelentkezett, így a legtöbb BBB nyereg két vagy akár három szélességben kapható. Ezáltal a lehető legtöbb kerékpáros számára biztosít optimális ülőgumó alátámasztást, kényelmes illeszkedést. Most már nem kell az adott nyeregformának csak azért búcsút mondani, mert szélessége a személyes anatómiával nem kompatibilis: ki kell próbálni az adott modell egy szélesebb vagy keskenyebb változatát! A BBB Echelon volt az úttörő a „sport” kategóriában, idén további két új modell kapja meg a “PLUS” tulajdonságokat. A Phalanx elsősorban országúti felhasználásra készül, 145/155/165 mm szélességben lesz elérhető, formája valószínűleg a jobb hajlékonysággal megáldott bicajosok számára lesz nyerő. Középső nyomáscsökkentő kialakítást kap, kemény, de rendkívül könnyű EVA-szivacsborítással és gyakori pozícióváltásra tervezett felülettel „felturbózva”. Az új Echo nyeregmodellt döntően MTB felhasználásra szánja a holland márka, az új Phalanx-nál kissé vastagabb EVA-szivacsréteggel, stabilitást elősegítő formával, ellenállóbb borítással és kialakítással párosítva. A már említett középső vájat a két modell között megegyezik, a 265 mm hossz, a karbonnal erősített szerkezet és a Cro-Mo pálca úgyszintén. Az Echo 145 és 155 mm szélességben készül, valójában azonos szélesség mellett nagyobb ülőfelületet biztosít, mint a “road” testvérmodell. A „PLUS” koncepció a komfortnyergek választékában is visszaköszön, illetve itt is történtek fejlesztések. A többféle szélességben kapható BSD-111 és 112 modellnek lesz bőrborításos és anatómia nyílás nélküli változata is, így mindenki megtalálhatja szélesség kényelem tartósság szempontjából a megfelelő túra/városi nyerget. A képlet tehát felhasználástól függetlenül igen egyszerű: állapítsuk meg, hogy a BBB nyeregválasztékból melyik modell passzol kerékpáros stílusunkhoz és anatómiánkhoz, mérjük meg az ülőgumó-távolságot, majd válasszuk ki a legmegfelelőbb PLUS-variánst. A BBB rendszerrel biztos a siker! A BBB immár egy évtizede kínál színvonalas, hatékony működést és megbízhatóságot kínáló pumpákat. 2018-ben új minipumpával bővül a széles paletta. A Samurai (BMP-50) 6061 T6 aluötvözetből precízen megmunkált kialakítást és a pumpatestből kihúzható tömlőcsatlakozást kap. Mechanikája két üzemmódot biztosít, a két funkciót a pumpatesten lévő kapcsolóval választhatjuk ki. Működtetése a következő: a profi, mindkét szeleptípust kezelő TwistHead szelepcsatlakozót rácsavarjuk a szelepre, kiválasztjuk a “nagy térfogat” üzemmódot, amely néhány nyomásra megtölti a tömlőt. Majd a “nagy nyomás” funkcióra kapcsolva fokozhatjuk a belsőben lévő nyomást a kívánt értékig. Ez lehet akár 9 Bar, tehát az új Samurai nemcsak montisok számára ajánlható. A pumpahossz mezzseb-kompatibilis (210 mm), tömege pedig 123 gramm. Vázra is szerelhetjük, a gyönyörű kidolgozásnak köszönhetően kerékpárunk dísze lehet! A BBB a kerékpár-világítás terén is letette már névjegyét. Az új SPY (BLS-127) sokrétű felhasználásával tűnik ki a sűrű piaci mezőnyből. A SpyCombo első és hátsó lámpaegységből áll, amely külön-külön – a hagyományos módon – a kormányra és a nyeregszárra “gumizható”. A két egységet a köztes sisakkonzol-elembe illesztve pedig egy előre-hátra világító fejlámpát kapunk. A SPY Lítium akkuja USB-ről tölthető (még töltöttség-kijelzőt is kapott), de elérhető elemes változatban is (BLS-121, 122), illetve a két lámpatest külön-külön is megvásárolható (BLS-125, 126). Egyben vagy külön, bicajra vagy sisakra, akkus üzemmóddal vagy elemessel… a SPY minden igényt kielégít. A fényerőre és a megbízhatóságra sem lesz panasz: az ultrafényes LED-fényforrás vízhatlan házban várja a bekapcsolást. A jövő évi BBB szemüveg-kollekcióban bemutatkozó Avenger (BSG-57) a kényelmes viseletet ötvözi a széles periférialátással, enyhén futurisztikus megjelenéssel „megspékelve”. A lencsecsere a BBB-től megszokott módon a pillanatok műve, így egy rövid pihenő során a szűrőfaktor a fényviszonyok szerint átalakítható. Természetesen az Avenger fotokromatikus lencsével is kapható, ez esetben ritkábban fogjuk ezt a funkciót használni. A Grilamid keret a hasonlóan széles látómezőt biztosító Summit és Fullview modellek esetében már bőven bizonyított, felveszi a fej formáját, erős, de mégis könnyű. Mindennek tükrében szerintünk nem csak országútisok fogják a szívükbe zárni az új modellt. A BBB-palettán továbbra is szereplő “szemcsik” a profi kerékpársportban is bizonyítottak. Korábban a Quick-Step sztárjai, most pedig a francia FDJ csapat kiválóságai használják ezeket – és ami a legfontosabb, teljes megelégedéssel! (Saját házunk táján körülnézve az SVS PRO Team is BBB szemcsikkel és sisakokkal hajt!) A BBB fejlesztők egyértelműen tisztában vannak az eltérő igényekkel, anatómiával, így mind […]
  • Vb-tech: Dumoulin, Froome és a legjobbak időfutam kerékpárjai
    Miközben az országúti világbajnokság legjobbjai a csapatidőfutamra készültek, kattintottunk pár képet a legjobbak kronógépeiről. Lássuk milyen technikával megy majd holnap Dumoulin, Froome és a többiek.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook