Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Használt kerékpár
Használt kerékpár
Szaknévsori tagok száma ebben a kategóriában: 38Szaknévsori adatlap létrehozása

Györe Kerékpár Centrum

2700, Pest megye, Cegléd, Kőrösi út 18.

Bike Pótkerék Kft.

4027, Hajdú-Bihar megye, Debrecen, Böszörményi u. 1.

Dynamic Sport 2002 Kft.

2112, Pest megye, Veresegyház, Erkel Ferenc tér 1 ( Erkel üzletház )

Cserny Kerékpár üzlet és műhely

1021, Pest megye, Budapest, Zuhatag sor 12.

Annyira Más Bringabolt

2011, Pest megye, Budakalász, Tanító u. 2.

Pap Kerékpár

1173, Pest megye, Budapest, Pesti út 37.

Bicó Kerékpárbolt és Szerviz

8000, Fejér megye, Székesfehérvár, Kisteleki utca 13.

Bikebase Budapest

1065, Budapest, Budapest, Podmaniczky utca 19.

Schneider Kerékpár Kft.

7100, Tolna megye, Szekszárd, Petőfi u. 13.

Wangerbringa Kerékpárszaküzlet és szerviz

1212, Budapest, Budapest, Széchenyi István u. 92/b
1. oldal / 4
  • Giro d’Italia: Carapaz megszerezte a rózsaszín trikót
    A 14. szakaszon ismét gazdát cserélt a rózsaszín trikó, az utolsó előtti, első kategóriás hegyen a Movistarból Carapaz próbálkozott, melynek eredményeképpen a szakaszgyőzelmet és az összetett első helyet is megszerezte. A Giro d’Italia 14. szakaszán viszonylag rövid, de annál hegyesebb pálya várt a versenyzőkre. A mezőnynek 131 km-t, két első, két második és egy harmadik kategóriás hegyet kellett teljesíteni, melyek közül az utóbbi végén zárult az etap. A 14. szakasz nem a szökevények napja volt, az összetettben érdekelt csapatok folyamatosan kontroll alatt tartották a mezőnyt, és a szakasz utolsó előtti hegyére nem maradt Primoz Roglic (Team Jumbo-Visma) és a Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) csoportja előtt senki. Az összetettben vezető Jan Polanc (UAE Team Emirates) is jól tartotta magát az első kategóriás Colle San Carloig, de ott végleg megadta magát és a hátránya gyorsan nőni kezdett, az emelkedő felénél már tudni lehetett, hogy a nap végén már másé lesz a rózsaszín trikó. Az összetettben esélyesek sokáig egy bolyt alkottak, majd az Astanából Lopez húzta meg a sort, ami nem esett jól mindenkinek, úgy tűnt, hogy Yatesnek (Mitchelton-Scott) ismét gondjai lesznek. A Movistar csapata húzott egy meglepőt, az előző napi Landa támadás után most Richard Carapazt küldte harcba. Az ecudari nagyon szépen haladt, a hegytetőre már 30 másodperc előnyt tudott szerezni a közben megfogyatkozó “főmezőnyhöz” képest, melyet mindösszesen Nibali, Roglic, Lopez és Landa alkotott, akikre a hegy végére felért Rafal Majka (Bora-Hansgrohe) is. A nagy nevek közül Roglic és Nibali is próbálkozott megszabadulni a másiktól, de egyiküknek sem járt sikerrel. A lejtőn sem sikerült közelebb kerülni az élbolynak Carapazhoz, sőt a hegyről leérve megálltak és szép lassan mindenki felért rájuk, akiket a hegyen leszakítottak. Nagyon úgy tűnt, hogy Roglicot nem zavarja, hogy Carapaz veszi át a rózsaszín trikót, egyáltalán nem üldözte a Movistar kerekesét. A Bahrain-Merida dolgoztatta Nibali segítőjét, Damiano Carusot, hogy az olasz sztár ne kapjon sokat Carapaztól. Viszont annyira nem volt nagy a tempó hátul, hogy a felérő Yates tudott sikeres támadást indítani. A szakaszt végül Carapaz nyerte (1 p 54mp előnnyel Roglicékhoz képest) , a második helyet Yates szerezte meg, míg a harmadik helyért Nibali sprintelt nagyot. Az összetettben Carapaz vette át a vezetést, de mindösszesen 7 másodperc az előny Roglichoz képest. Giro d’Italia 14. szakasz eredménye: 1 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 4:02:23 2 Simon Yates (GBr) Mitchelton-Scott 0:01:32 3 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 0:01:54 4 Rafal Majka (Pol) Bora-Hansgrohe 5 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 6 Miguel Angel Lopez (Col) Astana Pro Team 7 Pavel Sivakov (Rus) Team Ineos 8 Primoz Roglic (Slo) Team Jumbo-Visma 9 Joe Dombrowski (USA) EF Education First 10 Damiano Caruso (Ita) Bahrain-Merida 0:02:01 Összetett állás: 1 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 58:35:34 2 Primoz Roglic (Slo) Team Jumbo-Visma 0:00:07 3 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 0:01:47 4 Rafal Majka (Pol) Bora-Hansgrohe 0:02:10 5 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 0:02:50 6 Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo 0:02:58 7 Jan Polanc (Slo) UAE Team Emirates 0:03:29 8 Pavel Sivakov (Rus) Team Ineos 0:04:55 9 Simon Yates (GBr) Mitchelton-Scott 0:05:28 10 Miguel Angel Lopez (Col) Astana Pro Team 0:06:30
  • BTS: Buruczki Szilárd kerékpáros csapatot alapított
    BTS – azaz Buruczki Training System néven alapított kerékpáros egyesületet Buruczki Szilárd, sokszoros mountain bike olimpiai cross és maraton magyar bajnok, aki néhány éve már edzőként segíti fiatal versenyzők és munka mellett kerékpározó sportolók felkészülését.
  • Giro d’Italia: elkezdődött a verseny az összetett menők között
    A 13. szakasszal kezdetét vette az igazi verseny a 102. Giro’d Italián, a hegyek között az összetett menők próbálkoztak, melyből Landa jött ki a legjobban, a szakaszt Zakarin nyerte. A Giro’d Italia 13. szakaszán 196 km-t kellett teljesíteni a mezőnynek, mely egy első kategóriás és két második kategóriás hegyet tartalmazott, ráadásul a szakasz a 2247 méteres csúcson végződött. Ennek megfelelően komoly csata volt várható az összetett esélyesek között, eljött az ideje, hogy a kevésbé jó időfutammenők megpróbáljanak faragni Primoz Rogliccsal szemben. A szakasz elején egy nagyobb csoport tudott ellépni, de nem engedte őket messze a mezőny, előnyük két percnél tetőzött. A 119. km-nél kezdődő második kategóriás emelkedőn az Astana kezdett kemény tempót diktálni, mely szétszakította a mezőnyt, a rózsaszínű trikót viselő Jan Polanc sem volt képes az elejével tartani. A szökés előnye is gyorsan olvadni kezdett, és nagyon úgy tűnt, hogy most nem lesz két verseny a mezőnyben úgy, mint az előző szakaszon. Nem tudni miért, de a csúcshoz közeledve az Astana kerekesei visszavettek a tempóból, így lassan, de vissza tudott zárkózni az összetettben vezető Polanc. A második kategóriás hegyet egy hosszú lejtő követte, ahol az újra egyesült főmezőny már csak 20 másodpercre volt a szökevényektől. Ezt érzékelvén a cél előtt 45 km-rel kezdődő hosszú hegyen a szökevény csoportból Fausto Masnada váltott ritmust, hogy elkerülje azt, hogy a mezőny bekebelezze őt. Az élbolyból többen vele tartottak, így újra összeállt a szökés. A vállalkozás sikeresnek bizonyult, mert újra két perces előnyt sikerült kiépíteniük. A mezőnyből Mikel Landa (Movistar Team) robbantott a hegy lábánál, hogy megpróbáljon az összetettben előrébb kerülni. A szökésből Amador maradt hozzá hátra, aki sokáig ment tempót csapattársának. A Michelton-Scott-ból Yates-nek erőnléti, míg az Astanából Lopeznek voltak technikai problémái, így mindkettőjüknek elúszni látszott az összetett jó helyezés. A szökésből Ilnur Zakarin (Katusha-Alpecin) indult meg 5 km-rel a cél előtt és az elején úgy tűnt, hogy a ritmusát senki nem tudja átvenni, de szép lassan Mikel Nieve (Mitchelton-Scott) feltempózott rá, majd Zakarin ismét tempót váltott, mellyel újra leszakította Nievét. Őket nem sokkal Bauke Mollema (Trek-Segafredo) követte, majd egy kicsit távolabb már Landa érkezett, bekebelezve a szökés többi részvevőjét. A szakaszt Zakarin nyerte, második helyen Nieve haladt át a célvonalon, míg a harmadik helyet Landa szerezte meg. Hátul Rafal Majka (Bora-Hansgrohe) hagyta ott Primoz Roglicot és Vincenzo Nibalit (Bahrain-Merida), de nagyon úgy tűnt, hogy a két nagy esélyes csak egymással foglalkozik, végül együtt értek célba közel 3 perc hátránnyal Zakarinhoz és 1:37-cel Landához képest. A szakasz vesztese egyértelműen Lopez és Yates, akik közül Lopez további 1 perccel, Yates pedig 2 perccel került távolabb Roglictól. Az összetettben továbbra is Polanc maradt az élen. Giro d’Italia 13. szakasz eredménye: 1 Ilnur Zakarin (Rus) Katusha-Alpecin 5:34:40 2 Mikel Nieve (Spa) Mitchelton-Scott 0:00:35 3 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 0:01:20 4 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 0:01:38 5 Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo 0:01:45 6 Rafal Majka (Pol) Bora-Hansgrohe 0:02:08 7 Primoz Roglic (Slo) Team Jumbo-Visma 0:02:57 8 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 9 Pavel Sivakov (Rus) Team Ineos 0:03:34 10 Davide Formolo (Ita) Bora-Hansgrohe 0:03:50   Összetett állás: 1 Jan Polanc (Slo) UAE Team Emirates 54:28:59 2 Primoz Roglic (Slo) Team Jumbo-Visma 0:02:25 3 Ilnur Zakarin (Rus) Katusha-Alpecin 0:02:56 4 Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo 0:03:06 5 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain-Merida 0:04:09 6 Richard Carapaz (Ecu) Movistar Team 0:04:22 7 Rafal Majka (Pol) Bora-Hansgrohe 0:04:28 8 Mikel Landa (Spa) Movistar Team 0:05:08 9 Pavel Sivakov (Rus) Team Ineos 0:07:13 10 Miguel Angel Lopez (Col) Astana Pro Team 0:07:48
  • Cannondale SystemSix review: Makes good of the huge anticipation
    It was a long wait for the arrival of Cannondale’s first dedicated aero road bike. Finally, 2019 saw the launch of the new “fancy weapon” named SystemSix. The question cyclists and the industry experts want to know: Can the American brand eclipse the much renowned SuperSix model, perhaps match its renowned performance in the realm of aerodynamic road bikes? The present article aims to answer this central question. The past few years saw the emergence of road bikes designed specifically to fight air resistance. All major bike brands are now offering an “aero” road bike in their range. Cannondale has been putting off the introduction of such a model, and it’s virtually the last key manufacturer to offer a dedicated aero road rig. We aren’t familiar what the reason is behind this delay, especially since the American brand has several time trial and triathlon models in their lineup, so the technology was certainly on hand. Possibly Cannondale waited for the right moment for the introduction, observing market trends, seeing how the public receives this somewhat special bike category. The Cannondale team might have been working out the details, striving to solve some of the remaining shortcomings of this new road bike design. Let’s not forget that it could take several years for a manufacturer to create a new bike with proprietary technologies – not merely copying what’s already available on the market! It’s currently a hot debate whether common cyclists truly need an aero road bike. We’ll not delve into in this touchy topic in the course of this review: let’s just say at least a substantial portion of the road market demands more speed from the bike frame. Cannondale certainly had a very successful all-round road bike in the SuperSix, which is plenty light and stiff for the highest level of competitive sport, paired with tube shapes that have taken cues from the aerodynamic engineering. The SuperSix has very few shortcoming, making it more than ideal for professional and amateur road riders alike. Nevertheless there seems to be a general market demand for a bike frame aimed to lower the aerodynamic resistance, so Cannondale had little choice: a new model was in order. As the name suggest, this bike category aims to minimalize aerodynamic drag. The priority for engineers is to provide the rider with more speed for the given power input, or lower the required power for the given speed. It works both ways. The gains depend on the tempo as air resistance is increased twofold with speed. Hence riding at 50km/h will result in four times as much saving in watts compared to a moderate tempo of 25km/h. This is all straight forward, nonetheless aerodynamic tubes shapes in bike frames have certain drawbacks as well. They necessitate more material, therefore they weight more, moreover – due to the tube shape profiles – they have more stiffness in the vertical plane making aero bikes less comfortable to ride. It’s important to note that some designs are more successful in compensating for these disadvantages than others, not all bikes are made equal! Now let’s return to our test rig, the SystemSix! Cannondale has put all its engineering expertise and technological know-how into this development. The frame incorporates the brand’s proprietary BallisTec Carbon layup, allowing the carbon composite structure to be stiff and compliant at the same time. It’s stiff where needed in order to provide stability and high level of drive efficiency, but the structure is designed to flex in other areas to offer comfort for the rider. This technology has been successfully employed for the SuperSix and other carbon frames in the Cannondale lineup. What’s new for the SystemSix, is that tubes shapes have another function: to create the least amount of air drag as possible. The engineers must have worked real hard on this aspect since the frame clearly resembles a time trial bike. No effort was spared to provide a bike that can meet all the requirements: to cut through the wind, provide a stiff platform, and remain relatively comfortable to ride – all at the same time. Nowdays all new road bikes need to be designed to accommodate hydraulic disc brakes. It may come as surprise that modern disc brake technology actually helps aerodynamics. Previously rim brakes had to hidden from the airstream to lower drag, which generally resulted in less than ideal braking performance. Disc brake calipers nicely tuck behind the frame tubes while permitting easy servicing. Our test bike was equipped with Shimano Ultegra R8000 brakes, which fit the bill perfectly: it never gave any reason for complain on any bike we have ridden previously. Cables on the SystemSix are concealed for outmost aerodynamic efficiency. I have mixed feelings concerning its technical implementation. For electronic shifting the method is well thought-out, the wires run completely hidden. When using mechanical cables, the designers chose not to run them through the stem and the head tube, rather they exit the handlebar and enter the frame behind the head tube. This leaves an unsightly stretch of cabling that other manufacturer chose to hide. On the other hand, Cannondale’s solution seems to work quite well, while some aero road bikes suffer from poor shifting performance caused by cables having to several take tight bends. Concerning brake cables, the one operating the front wheel is hidden in a cavity in front part of the head tube. This makes the routing more practical but limits how far the bar could be turned. Fortunately this cannot be felt while riding since the bars are never turned far from the center position. To be sure, I made extremely tight U-turns in the parking lot, and could not reach the limit set by the brake system routing. Apart from the crankset, the test bike is equipped with a complete Shimano R8000 group set. There is nothing to pick at these components. If the cabling is done right, the set delivers quick and smooth shifting. This bike was ridden previously by quite a […]

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook