Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Herbály Autó Kft.

Herbály Autó Kft.

Utca, hsz.
1117 Budapest, Bercsényi u. 32/a
Budapest
Telefon
365-0604
Mobil
+36-30/922-7084
Tevékenység
BBB kerékpáros kiegészítők, alkatrészek
Nyitva tartás
H-P: 10-19 Szo: 9-13
Specialitások
Kerékpártartók, tetőcsomagtartók forgalmazása, Autós kihangosítók forgalmazása
Térkép
 
További adatlapok »
Értékelés
0 szavazat
Kedvenc:
0
Módosítva:
Soha
Megtekintések:
2220
  • Soha nem látott összefogás a balatoni kerékpáros turizmusért
    Tizenhárom szakmai szervezet írta alá azt az együttműködési megállapodást, amely a Balaton kiemelt turisztikai térség kerékpáros turisztikai szolgáltatásainak fejlesztését biztosítja a jövőben. A mostani a valaha volt legszélesebb partnerség, amely a térség aktív kikapcsolódást ösztönző, bringás fejlesztéseire vonatkozik. 2019. február 22-én a Magyar Kerékpáros Szövetség, Balatonfüred Város Önkormányzata, Keszthely Város Önkormányzata, Balatonföldvár Önkormányzata, a Balatoni Kör Egyesület, a Balatoni Turizmus Szövetség, a Magyar Tourinform Szövetség, a BAHART Zrt., a SEFAG Zrt., a Bakonyerdő Zrt., Balaton-felvidéki Nemzeti Park, Magyar Közút Nonprofit Zrt., valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége ültek asztalhoz, hogy aláírásukkal hitelesítsék az eddigi legnagyobb biciklis-turisztikai fejlesztési összefogást a balatoni régióban. A Magyar Kerékpáros Szövetség, a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Zrt. és a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány alkotta konzorcium a GINOP Irányító Hatóság 2018. év végi döntése értelmében valósítja meg a „GINOP 7.1.9-17 Turisztikailag frekventált térségek integrált termék- és szolgáltatás fejlesztése” című, a balatoni kerékpáros turisztikai szolgáltatások fejlesztését célzó projektet. A most megszületett megállapodás célja, hogy az érintett felek stratégiai és operatív szinten is együttműködnek a fenti projekt céljainak elérése, valamint a hosszú távú fenntarthatóság biztosítása érdekében. Dr. Princzinger Péter a konzorciumot vezető Magyar Kerékpáros Szövetség elnöke hangsúlyozta, az egyre népszerűbb profi és amatőr kerékpározás jelentős potenciállal rendelkezik a turisztikai országmárka szempontjából is. A mostani összefogás jól mutatja, hogy – akár egy kerékpáros boly a versenyeken –, egymást segítve olyan eredményeket tudunk elérni, amelyekre önmagunkban, külön-külön nem lennénk képesek.
  • Lake MXZ 303 winter cycling shoes review
    Cold perception is a very personal. It truly comes down to many factors, like how good is your body temperature working, is there enough blood-flow available, how intensely are doing your winter cycling. I had been on a long search for an adequate off-road sturdy cycling winter shoes. The issue I have to deal with are: lacking proper blood circulation, constant cold extremities, and low blood pressure. So, after I while, say after one hour ride, there was no shoe for me out there that could cover my needs. Lake MXZ 303 was a teasing proposal as its build really massively so I assumed it will serve for my purpose greatly. Remains to point out, that Lake builds cycling shoes for ages now, and they have led the way of the winter riding boots concept. Its predecessor the MXZ 302 highlighted remarkable features but the MXZ 303 upped the ante even more with details like warm, flexible, high top, off-road riding boot that comes into its element as soon as all shoe-covers and make-shift remedies fail. Certainly, appropriately chosen materials are critical for keeping your feet warm in freezing temperatures. But how flexible is the shoe at the same time? The MXZ 303’s upper is Pittards full-grain leather, which is not only extremely durable, but it becomes flexible for a perfect fit as well. It took me just few days when I realized the how quickly the shoe broke in for a snug fit. A proper walking is given by Vibram material of the outsole: a high-grip rubber compound for walking through snow and mud, which I had experienced trough some cyclocross races. During training rides, Lake employed the Outlast heat reflective technology in the heel, and tongue liner came in handy to elevate its security on open roads and jammed traffic. There were times when the temperatures dropped in below minus 12 degree Celsius, so I was apprehensive in regards to how long will the shoe keep my feet’s cozy. It has a so called Outlast inserts which maintained the heat from my feet, discharging it back into the boot when the temperature drops even more. So that’s been the formula which enabled me to go beyond 5 hour ride in harsh temperatures. I never thought it is possible. Admittedly, after 3 hours I had to keep the intensity higher. Once I slowed down, I have got the feeling, the inner temperature drops down a bit. But again, I am a little bit of an extreme case, my body in unable to work properly under those conditions. 95% of the cycling population won’t have this issue. I guess the built-in 3M Thinsulate insert in the toe box helped also. It blocked the wind on those gusty days superbly .The insole took benefit of Thermosol composite isolation. I haven’t tested it in Arctic expedition, however based on its build, I truly see this shoe to perform there excellently. We had a longer snow period and in the past I had to deal with snow getting in my shoes, but with an over-ankle neoprene cuff, that was never problematic. I ran in them a lot, mostly in races, and undoubtedly the snow was so deep, no snow came into the shoe. Speaking of which, the drawback I had while running was its weight. The shoe is prepared for all winter eventualities, but it is associated with added weight. In all fairness, these shoes aren’t a point-blank race shoes. For that Lake has appropriate models in its portfolio. But I’ll take this minor disadvantage as its weight has not been as tangible while pedaling. And while running and walking I rather appreciated the tight fir given by a BOA ratchet, which enables easy fine-tuning while riding without the jeopardy of coming loose during the ride. As well as, an added buckle holds the ankle flap in place, and protects at the same time. Beneath I found a standard two-hole mountain cleats. Size is always crucial so it’s good to know that Lake provides whole and half sizes from 38 to 50, with a wide option available in whole sizes from 38 to 48. I took 47 for my spacious feet and still had a room for thicker sock, which wasn’t always a necessity, given Lakes superb heat management.  Thus far, the shoes held up well. I big sight as I finally found in Lake MXZ 303 decent confidante, being able to keep my feet comfortable and warm. The paranoia is gone where I constantly had to limit myself up to 3 hour wintery ride at temperatures below deep zero. I try to cancel out its robustness [a tad heavier weight] and rather value its strength which this shoe provides aplenty. The winter is likely to last a few more weeks, and I am scheduled to line up for a 3 stage cyclocross race in Switzerland. In direct comparison with dedicated race winter shoes – which are very rare in the marketplace – I might have a smallish disadvantage. Still I can reach for a race-dedicated Lake winter shoes that is advertised as a CX-shoe. However I don’t want to miss this added warm refuge and the peace of mind that, whatever this shoe stumbles upon, there isn’t barely any chink in its armor. Features: Winter Last: a much wider & taller toebox than our traditional lasts, the Winter last allows the foot to maintain proper circulation even when thicker socks are worn. Our winter last is the standard for winter cycling footwear OUTSOLE: Heavy duty Mountain V outsole by Vibram UPPER – Pittards WR100 leather – Outlast temperature regulating liner- – 3M Thinsulate lining in toe box – Thermosol composite insulation insole CLOSURE: Side mounted Push/Pull BOA IP1 lacing system and buckle top flap CLICK HERE for more information.
  • Kirabolták a Vital Concept csapatát a Rute de Sol-on!
    Szerda éjszaka 12 kerékpárt loptak el a Vital Concept-B&B Hotels csapatától a Rute de Sol második szakasza előtt. A Vital Concept-B&B Hotels csapata volt ezúttal az áldozata a kerékpártolvajoknak, a Rota de Sol második szakasza előtti éjszaka 12 kerékpárt raboltak el tőlük, csupán kettőt hagytak ott a tolvajok. A francia pro-kontinentális csapat pótolni tudta a kerékpárokat, a szponzoruk és két rivális csapat (az Euskadi Basque Country-Murias és a Fundacion Euskadi) segítségével rajthoz tudtak állni csütörtökön. Az időfutam kerékpárokat máshol tárolták így pénteken a saját bringájuk nyergében tudnak majd versenyezni. Sajnos nem egyedi esetről van most szó, 2017-ben a Bahrain-Merida és CCC Sprandi Polkowice csapatát rabolták ki. Az előbbitől 10 kerékpárt, míg az utóbbitól 18 kétkerekűt és 6 kerékszettet vittek el.
  • Új szerzővel bővül szerkesztőségünk: Márkus Dávid bemutatkozik
    Szerény személyem testesíti meg a Bikemag.hu újdonsült szerzőjét, s reményeim szerint szívesen olvassátok majd cikkeimet, nézitek képeimet és ezzel együtt emelni tudom az online magazin színvonalát. Engedjétek meg, hogy pár mondatban bemutatkozzak, honnan jöttem, merre tartok, mik a céljaim, mely témák foglalkoztatnak, mik a kerékpározáshoz kötő dolgok. A kerékpár központi szerepet tölt be az életemben, már a középiskolai évektől kezdve hobbiként, majd az egyetemi évek alatt kenyérkereseti lehetőségként, s azóta is a szakmai szamárlétrát megmászva, ebből élek családommal. Változatos munkakörökben fordultam meg, érdeklődő szellemiségemnek, technokrata hajlamomnak, szorgalmas munkámnak köszönhetően. Volt szerencsém rengeteg kapcsolatra szert tenni országszerte és ezekre alapozva szeretném színesíteni a magazin lapjait. Magamat MTB-arcnak aposztrofálnám, de 3 kisgyermekem mellett mostanság leginkább a túra-szekciót erősítem, s a modern kornak megfelelően a gravel-irányzat mozgat, hegyi körülmények között pedig az elektromos rásegítéssel rendelkező pedelec kerékpárok variánsai érdekelnek igazán. Viszont elég széles perspektívát sikerült kialakítani az elmúlt években ahhoz, hogy az extrém műfajokat leszámítva értékes véleményt tudjak alkotni. A család remek alkalmat teremt arra, hogy a munkámat összeköthessem aktívan a hobbimmal és hiteles képet tudjak adni egy-egy általam tesztelt, vagy bemutatott termékről, megfelelő minőségű ajánlásokat tegyek a hozzám hasonlóan gyermekeivel kikapcsolódni vágyó szülőknek. A fő megcélzott témáim tehát a család és a kerékpározás kapcsolata, a közös időtöltés a szabadban, túraajánlások kicsiknek és nagyoknak, és a fenti elfoglaltságokhoz kapcsolódó praktikus tanácsok, szolgáltatások, termékek ajánlása. Ezen felül persze szeretnék a tech-részleggel is foglalkozni és minél több újdonságot kipróbálni, tapasztalatokat szerezni. Természetesen az életem nem csak és kizárólag a kerékpárról szól, más területek is érdekelnek, ilyenek például a kávé és a gasztronómia, így elvétve, érintőlegesen óhatatlanul ezek is biztosan beleszövődnek az írásaimba. Ha specifikusan az általam próbált, tesztelt dolgokra vagy kíváncsi a lap hasábjain kívül, akkor ajánlom figyelmedbe erre a célra létrehozott Instagram fiókomat, amit a következő linken érsz el: https://www.instagram.com/bikemag_dave/ Előre is köszönöm megtisztelő figyelmed és megelőlegezett bizalmad!

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook