Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap W-BIKE kerékpárbolt és szerviz

W-BIKE kerékpárbolt és szerviz

Utca, hsz.
3534 Miskolc, Zenta u. 2.
Borsod-Abaúj-Zemplén megye
Telefon
46/783-163
Mobil
30/9286-296
Weboldal
Tevékenység
Kerékpár, kerékpáralkatrész, kiegészítők árusítása. Teljes körű kerékpárszerviz, olajos fékek és teleszkópok javítása.
Nyitva tartás
hétfő - zárva kedd - 10-17 szerda - 10-17 csütörtök - 10-17 péntek - 10-17 szombat - 10-14 vasárnap - zárva
Specialitások
Olajos fékek és teleszkópok karbantartása, felújítása, szervizelése.
Térkép
 
További adatlapok »
Értékelés
1 szavazat
Kedvenc:
0
Módosítva:
Soha
Megtekintések:
9843
  • Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa
    November 25-én hetedik alkalommal gyűlnek a mindenre elszánt bringások Kecskeméten, hogy felszántsák a Benkó Zoltán Szabadidőközpont homokját. Az immár hagyományosak mondható télköszöntő kerékpárverseny egyre népszerűbb az országban, sőt már nemzetközi szereplőket is felvonultat. Az egykori Tó Hotel környezetében megrendezendő Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa a kupasorozat közepén érkezik Kecskemétre, így már alakul az élmezőny, fokozódik a feszültség, minden kanyar, kigyorsítás, csúszás, farolás, nyeregben vagy lábon megtett méter számít. A szervező Piroska Szörp Kecskeméti Első Sor Egyesület 2013 óta minden évben bekapcsolja az országos bringás vérkeringésbe a hírös várost, így a hetedik verseny előtt bátran kijelenthető, nagyon sokan ismerősként térnek vissza a tópartra. A helyi bringásoknak köszönhetően, akik egyre többen űzik ezt a különleges téli sportot, a helyi közönség is egyre nagyobb számban látogat ki a rendezvényre. Így aztán az ország számos pontjáról érkező versenyzők és szurkolóik együtt igen jól benépesítik a tópartot ezen a napon. Mivel a verseny minden pillanata „testközelben” zajlik, a legnagyobb akciók centiméterekre a nézőktől történnek, nyugodtan elmondhatjuk, hogy az adrenalin nem csak a bringásokban dolgozik, hanem a közönség tagjaiban is. Az ő halántékuk is ugyanúgy lüktet, homlokuk ugyanúgy verejtékezik, izmaik ugyanúgy feszülnek, mint a pedált taposóké. Váll feszül vállnak, kerék keréknek, robban az adrenalinbomba… A cyclocross egy ilyen sport. És ezért szeretik egyre többen. Akik pedig eljönnek felszántani az alföldi homokot, biztosan nem csalódnak idén sem. A kecskeméti reményeket illetően Sáfár Tamás, a Piroska Szörp Kecskeméti ES elnöke, a verseny szervezője elmondta, a helyi versenyzők közül a legjobb eredményt Gohér Mihály hozhatja, aki jelenleg összetettben első helyen áll a korosztályában, de a senior Hajagos István is évről-évre feláll a dobogó valamelyik fokára. De vannak még többen is a mezőnyben, akik meglepetést okozhatnak. VERSENYKIÍRÁS Kecskemét város idén ünnepli fennállásának 650. Évfordulóját. A jubileumot színes programok teszik teljessé, ezek egyik különleges eleme a “Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa”. 1.  RENDEZŐ Piroska Szörp Kecskeméti ES 2.  IDŐPONT 2018.11.25. (vasárnap) 10:45 3.  VERSENY HELYSZÍNE Kecskemét Benkó Zoltán Szabadidőközpont (Kecskemét, Garay Géza krt. 7.) Versenyközpont: Bóbis Gyula Edzőcsarnok (Kecskemét, Garay Géza krt. 1/A) Rajt-cél központ: a Benkó Zoltán Szabadidőközpont, Kecskeméti Fürdő felöli bejáratánál Az első rajt 10:45, az utolsó rajt (Master1, U23, Elit férfi 14:00) Részletek: Facebook/Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa (Szöveg: Csenki Csaba)
  • IX. KolorCross beszámoló és képgaléria
    November 11-én Kazincbarcikán, a IX. KolorCrosson folytatódtak a Cyclocross Magyar Kupa küzdelmei. Kazincbarcikán egyesek örömére, mások bánatára már hűvös idő fogadta a versenyzőket, a pálya viszont a szokatlan csapadékmentes őszi időjárásnak köszönhetően száraz volt, ezért senkinek nem kellett óriási sárdagasztásra készülni, maradhattak a gyors gumik a kerekeken. 10 óra 45 perckor az U15, U17, WU17, Master3 kategóriák futamával kezdődött a IX. KolorCross. Az U17-eseknél komoly verseny alakult ki a dobogóért, csak az utolsó körben az 1.-2.-3. hely sorsa, Bán Benedek szerezte meg az aranyérmet, Takács-Valent Márk az ezüstöt, Takács-Valent Máté pedig a bronzot. Az U15-ös Majoros Dávid egy ideig tudta tartani a tempót az említett trióval, ezzel meg is nyerte a korosztályát. Pár másodperccel mögötte érkezett célba a 2. és 3. helyezett Radics Milán és Takács Zsombor Tamás. Az 50 feletti férfiaknál idén először Lőrincz János szerezte meg az első helyet Rozgonyi Sándor és Kolb Tamás előtt. WU15-ös kategória híján a WU17-es kategóriát Vitkovics Vanda nyerte, a második helyet Leányvári Sára szerezte meg. Az U19, Master2 és a felnőtt nők futama 11.30-kor rajtolt el. Az 5 körös versenyt a Master2-es Fésüs László nyerte, mögötte az U19-es győztes Gohér Mihály ért célba. Master2-ben Adame László szerezte meg a 2. helyet Németh Roland előtt, U19-ben Adame Ármin lett a második, a harmadik helyen pedig Gerely Attila haladt át a célvonalon. Az össz női felnőtt versenyt a múlthéten még az EB-n versenyző Szekeres Viktória nyerte, 1 másodperccel volt gyorsabb, mint a második helyezett Kubik Csenge, a harmadik helyet pedig Riba Orsolya szerezte meg. A legkisebbek, a WU11, WU13, U11, U13 korosztályok 12.30-kor rajtoltak el. U13-ban Dorogi Alex Martin már az első körben bebiztosította első helyét, őt követte Péter Nándor, a 3. helyen pedig Filepkó Márton ért célba. Őket követte az U11-es korosztályt magabiztosan nyerő, Bakó Donát, U11-ben a 2. helyet Galuska Márk, a 3.-at pedig Szilasi Dániel szerezte meg. A lányoknál a WU11-es Benedek Zsófia volt a leggyorsabb, ő megelőzte a WU13-as győztes Nagy Csengét is, WU11-ben Kárpáti Míra lett a második, míg a harmadik helyet Urbanovics Hanna szerezte meg. WU13-ban a dobogó második fokára Csikász Panni állhatott fel, a bronzérmet pedig Galuska Zsófia nyerte. A hobbi férfiak futamában most csak 7 induló volt. Közülük ismét Neruda Nándor nyert, a 2. helyen Molnár György, a 3. helyen pedig Kürthy Levente ért célba. A 14 órakor kezdődő utolsó futamban a legerősebbek, U23, elit és Master1, álltak rajthoz. Búr Zsolt újra legyőzhetetlennek bizonyult, mindösszesen az U23-es első helyezett Szöllősi Ferenc tudta megszorongatni, az elit 2. helyezett Rózsa Balázs már több, mint másfél perccel utánuk ért célba, őt követte kis különbséggel az elit 3. Király Levente, majd a Master1 győztese Záray László. U23-ban Bognár Ábel szerezte meg a 2. helyet Sós Bendegúz előtt, a Mastereknél az ezüstöt Cser Gábor, a bronzot pedig Dovák Dávid szerezte meg. Részletes eredmények: https://versenyzek.hu/HU/5/Rajtlistak-Eredmenyek/77/IX-Kolorcross-Cyclocross-magyar-kupa Fotógaléria: Fotók: Farkas Milán – (www.milanphoto.hu)    
  • Northwave Flash GTX országúti téli cipő – Télen is országúton
    Itt az ősz, közeledik a tél, gyakran vizesek az utak, a hőmérséklet már nem emelkedik 10 fok fölé. Ilyenkor országútisként már a szemem előtt lebeg, hogy már megint le fog fagyni a lábam, ha kimegyek bringázni és már előre elmegy a kedvem az egésztől. A Northwave ilyen körülményekre tervezte a Flash GTX országúti cipőt, ami megoldja a fázós lábú országútisok problémáját, Gore-Tex membránja megvéd a hideg menetszéltől és a cipőn kívül tartja a nedvességet. Az őszi-téli országúti bringázásokat nagyon meg tudja keseríteni, ha fázik a lábunk, ráadásul országúton még jobban ki vagyunk téve a hideg menetszélnek a nagyobb sebesség miatt és nem is egyensúlyozunk annyit, mint terepen, így a talpunk sem dolgozik annyit. Egy-két szerencsés embertől eltekintve pár óra után már mindenkinek erősen elkezd fázni a lába, ha nem használ megfelelő védelmet. Léteznek kamáslik is erre a célra, de a legjobb megoldás a téli cipő. A Northwave Flash GTX országúti cipő nagyban hozzá tud járulni ahhoz, hogy hideg őszi időben és télen is kellemes élmény legyen a kerékpározás. A Northwave Flash GTX védelmének kulcsa a Gore-Tex® Pique membrán, mely a menetszelet és az esőt is a cipőn kívül tartja, viszont emellett lélegzik is, ezáltal optimálisan melegen tartja a lábunkat. A lélegző képesség azért fontos, mert hiába van hideg valamennyire mégis izzadunk és egy idő után ettől az izzadságtól elázna belülről a lábunk, ami egy idő után teljesen áthűlne és majdnem ugyanúgy fáznánk, mintha nem lenne cipőnk. A megfelelő lélegző képesség biztosításához egy jó technikai zokni is elengedhetetlen (pamutot soha!), ami az izzadságot elvezeti a lábunkról a cipő membránja felé, a Northwave kínálatában találunk is számos ilyen zoknit, pl a téli modellek közül tavaly bemutattuk a Husky-t. A nyári cipőkhöz képest magas bokarész feltűnő a Flash GTX-en, a téli cipők általában hosszú szárúak, de a Northwave-től eltérő felépítésűek. A Northwave egy Gore-Tex Rattler® anyagú Neoprene Climaflex bokarészt használ a Flash GTX-ben, mely nagy mozgásszabadságot biztosít, tehát egyáltalán nem gátol, nyom tekerés közben bármilyen szögben is álljon a lábunk. Emellett természetesen a nedvességet és a menetszelet is kívül tartja. A Northwave azt ajánlja, hogy esős időben húzzuk rá a nadrág szárát ezzel megakadályozva, hogy felülről beázzon a cipőnk. A felsőrész BioMap Aero Overlap konstrukció, teljesen a lábunkra simul, nincs rajta semmilyen felesleges elem, ezáltal az aerodinamikai mutatói is elég jók, ez akkor lehet fontos, ha éppen hideg időben versenyeznénk benne (pl a 2018-as Félsziget Kupán). Mindösszesen egy SLW2 tekerőt találunk a cipőn, mely a BioMap kialakítással kombinálva egyedülálló illeszkedést tesz lehetővé. Országúti modell lévén nem rakták tele védőelemekkel a Flash GTX külsejét, de az orrát a téli igénybevételnek (pl ha beleérne a sárvédőbe) megfelelően megerősítették egy hegesztett TPU betéttel. Integrált sarokvédelmet is beépítettek a Northwave Flash GTX-be, bár itt történetesen nem konkrét védelemről van szó, hanem arról, hogy olyan kialakítású a cipő sarka, ami végig stabilan tartja a lábunkat, nem fog föl-alá mozogni tekerés közben. A sötét hónapok miatt a láthatóság is fontos szerepet játszott a cipő tervezésekor, ezért 360 fokban látható nagy méretű fényvisszaverő elemekkel látták el a külsejét. A talp a Northwave középkategóriás NRG Air karbonnal megerősített modellje 8.0-s merevségi indexszel, bár télen nem annyira létkérdés a brutál merev talp, mert csak minimális mennyiséget megyünk magas intenzitáson. A hővédelem alulról is megoldott, bár szellőzős a talp, de a belső része teljesen zárt és a membrán alulról is véd, ezenkívül még egy téli talpbetétet is melegen tartja a lábunkat. A Northwave Flash GTX-et -5 és +15 fok közé ajánlja a gyártó, de ez nagyban függ a felhasználótól, nem szabad szentírásnak venni ezt az ajánlást, valakinek 10 fok körül lesz optimális viselet, mások pedig 0 fok körül is minden gond nélkül fogják viselni. Extrémen fázós lábúaknak az Arctic verzió az ajánlott, mely ugyanezekkel a tulajdonságokkal bír, mint a bemutatott modell, de melegebb membrán található benne. A Northwave Flash GTX-et egész télen át tesztelni fogjuk, olvashattok majd róla bővebben. Jellemzők: – NRG Air carbon reinforced talp (karbonnal erősített, könnyű thermoplastic anyag) AirFlow szellőzőrendszerrel. – 8.0-s merevségi index – Víz- és szélálló Gore-Tex® Pique membránnal ellátott felsőrész, mely optimálisan melegen tartja a lábakat – BioMap Aero Overlap konstrukció, kényelmes, lábra simuló kivitel, kiváló aerodinamikai tulajdonságokkal – Az orr részen hegesztett TPU erősítésekkel – Megújult SLW2 zárórendszerrel, mely egyedülálló illeszkedést tesz lehetővé – Gore-Tex Rattler® anyagú Neoprene Climaflex bokarész extra mozgásszabadságot biztosít, minimalizálja a nyomáspontokat, és egyúttal vizet is kívül tartja – Az integrált sarokvédelem biztonsággal tartja a helyén a láb hátsó harmadát – A speciális GTX talpbetét tökéletes összhangban működik a felsőrész membránjával – A 360fok-ban elhelyezett fényvisszaverő betétek extra láthatóságot biztosítanak – -5 és +15 fok közötti használatra ajánlott – Fekete színben – 39-től 48-as méretig Ajánlott fogyasztói ár: 68 990 Ft További információkért keresd a forgalmazó honlapját
  • Már az iskolákban a Közlekedő kisokos
    Révész Máriusz Aktív Magyarországért felelős kormánybiztos kezdeményezésére a héten 200000 példányban kiosztásra kerül az általános iskolákban a Közlekedő Kisokos munkafüzet és tanári kézikönyv a KELLO Könytárellátó Nonprofit Kft. jóvoltából. A munkafüzetet minden 4 és 5. osztályos tanuló kézhez kapja. A Kolonics György Általános Iskola és Köznevelési Sportiskola tanulói a sajtó előtt vehették át a hiánypótló kiadványt. Az eseményen a szerzők, Berta Tamás, valamint Abelovszky Tamás hangsúlyozták, mindannyian közlekedünk: gyalogosan, vagy kerékpárral, autóval vagy közösségi közlekedési eszközökön, de a tudatosság, a szabályok ismerete és betartása minden esetben elengedhetetlen fontosságú. A közlekedési ismeretek átadását minél fiatalabb korban érdemes elkezdeni, ezáltal hosszútávon javulhat a közlekedési kultúra hazánkban. A gyermekeknek szóló füzet összefoglalja és gyakoroltatja a gyalogos, illetve a kerékpáros közlekedés alapvető szabályait, valamint szemléletformáló módon segíti hozzá a gyermekeket ahhoz, hogy tudatos közlekedőkké váljanak. Az átadáson dr. Bató András 22. kerületi rendőrkapitány elmondta, hogy a kiadvány hiánypótló szerepet tölthet be az oktatásban, mivel nagy szükség van arra, hogy a gyermekek az iskolában is halljanak a közlekedés alapvető szabályairól, és ezáltal biztonságosabban közlekedjenek az utakon. A rendőrség az iskolarendőrök, illetve számos prevenciós program keretében igyekszik segíteni ennek a célnak az elérésében. Az egyébként technika és életvitel tantárgy keretében tanítandó közlekedési ismereteket a tanároknak évente átlagosan három tanóra alatt kell átvenni a gyerekekkel, többek között ehhez is felhasználható lesz a kiadvány, de természetesen előkerülhet délutáni foglalkozásokon, beépíthető a mindennapos testnevelésbe, vagy éppen az osztályfőnöki órákba. Hosszú távú terv, hogy a Nemzeti Alaptanterv magasabb kötelező óraszámmal támogatja a gyermekek biztonságos közlekedésének oktatását, illetve a következő tanévtől kezdve minden 4. osztályos gyermek megkapja a kiadványt.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook