Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Factory Creative Studio Kft. Drótszamarak Kerékpáros Futárszolgálat

Factory Creative Studio Kft. Drótszamarak Kerékpáros Futárszolgálat

Utca, hsz.
6723 Szeged, József Attila sgt. 55.
Csongrád megye
Telefon
06 62 559 050
Mobil
+36 30 237 7 237
Tevékenység
A Drótszamarak kerékpáros futárszolgálat 2008. áprilisa óta áll a szegedi cégek szolgálatában. A Factory Creative Studio Kft. új üzletága a növekvő és változó piaci igényeket hivatott kiszolgálni. Filozófiánk 3 alappillére: gyorsaság, pontosság, megbízhatóság. A Drótszamarakkal küldeménye a hívástól számított 90 percen belül már a címzettnél lehet! Célunk olyan szolgáltatás biztosítása, amely a megrendelő igényeit 100 %-ban kielégíti és emellett segít az erőforrások és idő hatékony kihasználásában. Úgy véljük, hogy a backoffice munka gördülékenyebb, amennyiben azt nem kell megtörni postára járással, sorbanállással és hosszú távon ez a hatékonyabb működés piaci előnyt jelent üzletének, vállalkozásának. Szolgáltatásunk fontos jellemzője még a környezettudatosság. A kerékpáros futár nem szennyezi a levegőt, nem zsúfolja tovább a közutakat; és mind a reggeli, mind a délutáni csúcsban ugyanolyan gyorsan szállítja le a rábízott csomagot. Számunkra nem jelent akadályt dugó vagy az esetleges forgalmi rend változások. Amennyiben velünk szállít, aktívan részesévé válik Szeged levegőjének tisztán tartásának. Szállítunk szerződéseket, leveleket, nyomdai anyagokat, tervrajzokat, bizalmas anyagokat, adathordozókat, ajándéktárgyakat; szinte bármit ami belefér a futárzsákba (60x40x20 cm, 5kg). Csomagküldés, körfuvar, levelek kézbesítése 24 órán belül, postafiók-ürítés. Futárjaink vezetője Illés Marci, akinek sokéves nemzetközi és fővárosi tapasztalata a biztosíték, hogy a csomagok mindig gyorsan és pontosan elérnek céljukhoz. Ha a posta lassú és a galamb gyenge, forduljon hozzánk! Tisztelettel, A Drótszamarak kerékpáros futárszolgálat munkatársai
Nyitva tartás
8.00-20.00-ig
Specialitások
Környezettudatos, gyors, pontos, megbízható, barátságos.
Térkép
 
További adatlapok »
Értékelés
0 szavazat
Kedvenc:
0
Módosítva:
Soha
Megtekintések:
4024
  • Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa
    November 25-én hetedik alkalommal gyűlnek a mindenre elszánt bringások Kecskeméten, hogy felszántsák a Benkó Zoltán Szabadidőközpont homokját. Az immár hagyományosak mondható télköszöntő kerékpárverseny egyre népszerűbb az országban, sőt már nemzetközi szereplőket is felvonultat. Az egykori Tó Hotel környezetében megrendezendő Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa a kupasorozat közepén érkezik Kecskemétre, így már alakul az élmezőny, fokozódik a feszültség, minden kanyar, kigyorsítás, csúszás, farolás, nyeregben vagy lábon megtett méter számít. A szervező Piroska Szörp Kecskeméti Első Sor Egyesület 2013 óta minden évben bekapcsolja az országos bringás vérkeringésbe a hírös várost, így a hetedik verseny előtt bátran kijelenthető, nagyon sokan ismerősként térnek vissza a tópartra. A helyi bringásoknak köszönhetően, akik egyre többen űzik ezt a különleges téli sportot, a helyi közönség is egyre nagyobb számban látogat ki a rendezvényre. Így aztán az ország számos pontjáról érkező versenyzők és szurkolóik együtt igen jól benépesítik a tópartot ezen a napon. Mivel a verseny minden pillanata „testközelben” zajlik, a legnagyobb akciók centiméterekre a nézőktől történnek, nyugodtan elmondhatjuk, hogy az adrenalin nem csak a bringásokban dolgozik, hanem a közönség tagjaiban is. Az ő halántékuk is ugyanúgy lüktet, homlokuk ugyanúgy verejtékezik, izmaik ugyanúgy feszülnek, mint a pedált taposóké. Váll feszül vállnak, kerék keréknek, robban az adrenalinbomba… A cyclocross egy ilyen sport. És ezért szeretik egyre többen. Akik pedig eljönnek felszántani az alföldi homokot, biztosan nem csalódnak idén sem. A kecskeméti reményeket illetően Sáfár Tamás, a Piroska Szörp Kecskeméti ES elnöke, a verseny szervezője elmondta, a helyi versenyzők közül a legjobb eredményt Gohér Mihály hozhatja, aki jelenleg összetettben első helyen áll a korosztályában, de a senior Hajagos István is évről-évre feláll a dobogó valamelyik fokára. De vannak még többen is a mezőnyben, akik meglepetést okozhatnak. VERSENYKIÍRÁS Kecskemét város idén ünnepli fennállásának 650. Évfordulóját. A jubileumot színes programok teszik teljessé, ezek egyik különleges eleme a “Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa”. 1.  RENDEZŐ Piroska Szörp Kecskeméti ES 2.  IDŐPONT 2018.11.25. (vasárnap) 10:45 3.  VERSENY HELYSZÍNE Kecskemét Benkó Zoltán Szabadidőközpont (Kecskemét, Garay Géza krt. 7.) Versenyközpont: Bóbis Gyula Edzőcsarnok (Kecskemét, Garay Géza krt. 1/A) Rajt-cél központ: a Benkó Zoltán Szabadidőközpont, Kecskeméti Fürdő felöli bejáratánál Az első rajt 10:45, az utolsó rajt (Master1, U23, Elit férfi 14:00) Részletek: Facebook/Kecskemét650 Cyclocross Magyar Kupa (Szöveg: Csenki Csaba)
  • IX. KolorCross beszámoló és képgaléria
    November 11-én Kazincbarcikán, a IX. KolorCrosson folytatódtak a Cyclocross Magyar Kupa küzdelmei. Kazincbarcikán egyesek örömére, mások bánatára már hűvös idő fogadta a versenyzőket, a pálya viszont a szokatlan csapadékmentes őszi időjárásnak köszönhetően száraz volt, ezért senkinek nem kellett óriási sárdagasztásra készülni, maradhattak a gyors gumik a kerekeken. 10 óra 45 perckor az U15, U17, WU17, Master3 kategóriák futamával kezdődött a IX. KolorCross. Az U17-eseknél komoly verseny alakult ki a dobogóért, csak az utolsó körben az 1.-2.-3. hely sorsa, Bán Benedek szerezte meg az aranyérmet, Takács-Valent Márk az ezüstöt, Takács-Valent Máté pedig a bronzot. Az U15-ös Majoros Dávid egy ideig tudta tartani a tempót az említett trióval, ezzel meg is nyerte a korosztályát. Pár másodperccel mögötte érkezett célba a 2. és 3. helyezett Radics Milán és Takács Zsombor Tamás. Az 50 feletti férfiaknál idén először Lőrincz János szerezte meg az első helyet Rozgonyi Sándor és Kolb Tamás előtt. WU15-ös kategória híján a WU17-es kategóriát Vitkovics Vanda nyerte, a második helyet Leányvári Sára szerezte meg. Az U19, Master2 és a felnőtt nők futama 11.30-kor rajtolt el. Az 5 körös versenyt a Master2-es Fésüs László nyerte, mögötte az U19-es győztes Gohér Mihály ért célba. Master2-ben Adame László szerezte meg a 2. helyet Németh Roland előtt, U19-ben Adame Ármin lett a második, a harmadik helyen pedig Gerely Attila haladt át a célvonalon. Az össz női felnőtt versenyt a múlthéten még az EB-n versenyző Szekeres Viktória nyerte, 1 másodperccel volt gyorsabb, mint a második helyezett Kubik Csenge, a harmadik helyet pedig Riba Orsolya szerezte meg. A legkisebbek, a WU11, WU13, U11, U13 korosztályok 12.30-kor rajtoltak el. U13-ban Dorogi Alex Martin már az első körben bebiztosította első helyét, őt követte Péter Nándor, a 3. helyen pedig Filepkó Márton ért célba. Őket követte az U11-es korosztályt magabiztosan nyerő, Bakó Donát, U11-ben a 2. helyet Galuska Márk, a 3.-at pedig Szilasi Dániel szerezte meg. A lányoknál a WU11-es Benedek Zsófia volt a leggyorsabb, ő megelőzte a WU13-as győztes Nagy Csengét is, WU11-ben Kárpáti Míra lett a második, míg a harmadik helyet Urbanovics Hanna szerezte meg. WU13-ban a dobogó második fokára Csikász Panni állhatott fel, a bronzérmet pedig Galuska Zsófia nyerte. A hobbi férfiak futamában most csak 7 induló volt. Közülük ismét Neruda Nándor nyert, a 2. helyen Molnár György, a 3. helyen pedig Kürthy Levente ért célba. A 14 órakor kezdődő utolsó futamban a legerősebbek, U23, elit és Master1, álltak rajthoz. Búr Zsolt újra legyőzhetetlennek bizonyult, mindösszesen az U23-es első helyezett Szöllősi Ferenc tudta megszorongatni, az elit 2. helyezett Rózsa Balázs már több, mint másfél perccel utánuk ért célba, őt követte kis különbséggel az elit 3. Király Levente, majd a Master1 győztese Záray László. U23-ban Bognár Ábel szerezte meg a 2. helyet Sós Bendegúz előtt, a Mastereknél az ezüstöt Cser Gábor, a bronzot pedig Dovák Dávid szerezte meg. Részletes eredmények: https://versenyzek.hu/HU/5/Rajtlistak-Eredmenyek/77/IX-Kolorcross-Cyclocross-magyar-kupa Fotógaléria: Fotók: Farkas Milán – (www.milanphoto.hu)    
  • Northwave Flash GTX országúti téli cipő – Télen is országúton
    Itt az ősz, közeledik a tél, gyakran vizesek az utak, a hőmérséklet már nem emelkedik 10 fok fölé. Ilyenkor országútisként már a szemem előtt lebeg, hogy már megint le fog fagyni a lábam, ha kimegyek bringázni és már előre elmegy a kedvem az egésztől. A Northwave ilyen körülményekre tervezte a Flash GTX országúti cipőt, ami megoldja a fázós lábú országútisok problémáját, Gore-Tex membránja megvéd a hideg menetszéltől és a cipőn kívül tartja a nedvességet. Az őszi-téli országúti bringázásokat nagyon meg tudja keseríteni, ha fázik a lábunk, ráadásul országúton még jobban ki vagyunk téve a hideg menetszélnek a nagyobb sebesség miatt és nem is egyensúlyozunk annyit, mint terepen, így a talpunk sem dolgozik annyit. Egy-két szerencsés embertől eltekintve pár óra után már mindenkinek erősen elkezd fázni a lába, ha nem használ megfelelő védelmet. Léteznek kamáslik is erre a célra, de a legjobb megoldás a téli cipő. A Northwave Flash GTX országúti cipő nagyban hozzá tud járulni ahhoz, hogy hideg őszi időben és télen is kellemes élmény legyen a kerékpározás. A Northwave Flash GTX védelmének kulcsa a Gore-Tex® Pique membrán, mely a menetszelet és az esőt is a cipőn kívül tartja, viszont emellett lélegzik is, ezáltal optimálisan melegen tartja a lábunkat. A lélegző képesség azért fontos, mert hiába van hideg valamennyire mégis izzadunk és egy idő után ettől az izzadságtól elázna belülről a lábunk, ami egy idő után teljesen áthűlne és majdnem ugyanúgy fáznánk, mintha nem lenne cipőnk. A megfelelő lélegző képesség biztosításához egy jó technikai zokni is elengedhetetlen (pamutot soha!), ami az izzadságot elvezeti a lábunkról a cipő membránja felé, a Northwave kínálatában találunk is számos ilyen zoknit, pl a téli modellek közül tavaly bemutattuk a Husky-t. A nyári cipőkhöz képest magas bokarész feltűnő a Flash GTX-en, a téli cipők általában hosszú szárúak, de a Northwave-től eltérő felépítésűek. A Northwave egy Gore-Tex Rattler® anyagú Neoprene Climaflex bokarészt használ a Flash GTX-ben, mely nagy mozgásszabadságot biztosít, tehát egyáltalán nem gátol, nyom tekerés közben bármilyen szögben is álljon a lábunk. Emellett természetesen a nedvességet és a menetszelet is kívül tartja. A Northwave azt ajánlja, hogy esős időben húzzuk rá a nadrág szárát ezzel megakadályozva, hogy felülről beázzon a cipőnk. A felsőrész BioMap Aero Overlap konstrukció, teljesen a lábunkra simul, nincs rajta semmilyen felesleges elem, ezáltal az aerodinamikai mutatói is elég jók, ez akkor lehet fontos, ha éppen hideg időben versenyeznénk benne (pl a 2018-as Félsziget Kupán). Mindösszesen egy SLW2 tekerőt találunk a cipőn, mely a BioMap kialakítással kombinálva egyedülálló illeszkedést tesz lehetővé. Országúti modell lévén nem rakták tele védőelemekkel a Flash GTX külsejét, de az orrát a téli igénybevételnek (pl ha beleérne a sárvédőbe) megfelelően megerősítették egy hegesztett TPU betéttel. Integrált sarokvédelmet is beépítettek a Northwave Flash GTX-be, bár itt történetesen nem konkrét védelemről van szó, hanem arról, hogy olyan kialakítású a cipő sarka, ami végig stabilan tartja a lábunkat, nem fog föl-alá mozogni tekerés közben. A sötét hónapok miatt a láthatóság is fontos szerepet játszott a cipő tervezésekor, ezért 360 fokban látható nagy méretű fényvisszaverő elemekkel látták el a külsejét. A talp a Northwave középkategóriás NRG Air karbonnal megerősített modellje 8.0-s merevségi indexszel, bár télen nem annyira létkérdés a brutál merev talp, mert csak minimális mennyiséget megyünk magas intenzitáson. A hővédelem alulról is megoldott, bár szellőzős a talp, de a belső része teljesen zárt és a membrán alulról is véd, ezenkívül még egy téli talpbetétet is melegen tartja a lábunkat. A Northwave Flash GTX-et -5 és +15 fok közé ajánlja a gyártó, de ez nagyban függ a felhasználótól, nem szabad szentírásnak venni ezt az ajánlást, valakinek 10 fok körül lesz optimális viselet, mások pedig 0 fok körül is minden gond nélkül fogják viselni. Extrémen fázós lábúaknak az Arctic verzió az ajánlott, mely ugyanezekkel a tulajdonságokkal bír, mint a bemutatott modell, de melegebb membrán található benne. A Northwave Flash GTX-et egész télen át tesztelni fogjuk, olvashattok majd róla bővebben. Jellemzők: – NRG Air carbon reinforced talp (karbonnal erősített, könnyű thermoplastic anyag) AirFlow szellőzőrendszerrel. – 8.0-s merevségi index – Víz- és szélálló Gore-Tex® Pique membránnal ellátott felsőrész, mely optimálisan melegen tartja a lábakat – BioMap Aero Overlap konstrukció, kényelmes, lábra simuló kivitel, kiváló aerodinamikai tulajdonságokkal – Az orr részen hegesztett TPU erősítésekkel – Megújult SLW2 zárórendszerrel, mely egyedülálló illeszkedést tesz lehetővé – Gore-Tex Rattler® anyagú Neoprene Climaflex bokarész extra mozgásszabadságot biztosít, minimalizálja a nyomáspontokat, és egyúttal vizet is kívül tartja – Az integrált sarokvédelem biztonsággal tartja a helyén a láb hátsó harmadát – A speciális GTX talpbetét tökéletes összhangban működik a felsőrész membránjával – A 360fok-ban elhelyezett fényvisszaverő betétek extra láthatóságot biztosítanak – -5 és +15 fok közötti használatra ajánlott – Fekete színben – 39-től 48-as méretig Ajánlott fogyasztói ár: 68 990 Ft További információkért keresd a forgalmazó honlapját
  • Már az iskolákban a Közlekedő kisokos
    Révész Máriusz Aktív Magyarországért felelős kormánybiztos kezdeményezésére a héten 200000 példányban kiosztásra kerül az általános iskolákban a Közlekedő Kisokos munkafüzet és tanári kézikönyv a KELLO Könytárellátó Nonprofit Kft. jóvoltából. A munkafüzetet minden 4 és 5. osztályos tanuló kézhez kapja. A Kolonics György Általános Iskola és Köznevelési Sportiskola tanulói a sajtó előtt vehették át a hiánypótló kiadványt. Az eseményen a szerzők, Berta Tamás, valamint Abelovszky Tamás hangsúlyozták, mindannyian közlekedünk: gyalogosan, vagy kerékpárral, autóval vagy közösségi közlekedési eszközökön, de a tudatosság, a szabályok ismerete és betartása minden esetben elengedhetetlen fontosságú. A közlekedési ismeretek átadását minél fiatalabb korban érdemes elkezdeni, ezáltal hosszútávon javulhat a közlekedési kultúra hazánkban. A gyermekeknek szóló füzet összefoglalja és gyakoroltatja a gyalogos, illetve a kerékpáros közlekedés alapvető szabályait, valamint szemléletformáló módon segíti hozzá a gyermekeket ahhoz, hogy tudatos közlekedőkké váljanak. Az átadáson dr. Bató András 22. kerületi rendőrkapitány elmondta, hogy a kiadvány hiánypótló szerepet tölthet be az oktatásban, mivel nagy szükség van arra, hogy a gyermekek az iskolában is halljanak a közlekedés alapvető szabályairól, és ezáltal biztonságosabban közlekedjenek az utakon. A rendőrség az iskolarendőrök, illetve számos prevenciós program keretében igyekszik segíteni ennek a célnak az elérésében. Az egyébként technika és életvitel tantárgy keretében tanítandó közlekedési ismereteket a tanároknak évente átlagosan három tanóra alatt kell átvenni a gyerekekkel, többek között ehhez is felhasználható lesz a kiadvány, de természetesen előkerülhet délutáni foglalkozásokon, beépíthető a mindennapos testnevelésbe, vagy éppen az osztályfőnöki órákba. Hosszú távú terv, hogy a Nemzeti Alaptanterv magasabb kötelező óraszámmal támogatja a gyermekek biztonságos közlekedésének oktatását, illetve a következő tanévtől kezdve minden 4. osztályos gyermek megkapja a kiadványt.

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook