Biciklista

Térképes szaknévsor, a kerékpárszaküzletek országos térképe

Címlap Bicó Kerékpárbolt és Szerviz

Bicó Kerékpárbolt és Szerviz

Utca, hsz.
8000 Székesfehérvár, Kisteleki utca 13.
Fejér megye
Telefon
0622 310-240
Weboldal
Tevékenység
Kerékpárok forgalmazása, alkatrészek, szervizelés.
Nyitva tartás
h-p 9-18 12-12.30 ebédidő! sz 9-12
Specialitások
Minden, ami kerékpárral kapcsolatos
Térkép
 
További adatlapok »
Értékelés
0 szavazat
Kedvenc:
0
Módosítva:
Soha
Megtekintések:
6891
  • Decathlon Borsodcross Cyclocross Magyar Kupa – sárdagasztás bukásokkal és fordulatokkal
    A Cyclocross Magyar Kupa utolsó előtti futama Miskolcon került megrendezésre. A sorozat hatodik fordulóját követően több kategóriában is eldőlt az összetett győztes személye. A szervezőknek több problémát is le kellett küzdeniük a verseny megrendezésének érdekében. A legjelentősebb ezek közül az eredeti pálya engedélyezési problémái voltak, emiatt a futamok végül új helyszínen, a Miskolci Egyetem campusának szívébe kerültek át. A sportpályák környezetében a szinte teljesen sík terepen kijelölt pálya sok gyors, hosszú, nyers erőt igénylő, sokszor aszfaltos szakaszt tartalmazott. A néhány kisebb dombból azonban a maximumot kihozva, a nyomvonal végül igazán nagy kihívást jelentett a “belga-jellegű” saras, csúszós, meredek rézsűivel. A Körcsarnok melletti lassú, technikás, kanyargós szakasz rögtön a pálya elején szerepelt, így fontos volt jól elkapni a rajtot, mivel az itt kialakuló “csatajelenetekben” rögtön a futam elején sok időt lehetett veszíteni. A pálya hátsó részén pedig egy meredek, saras lejtő jelentette a legnagyobb kihívást a versenyzőknek, látványos bukásokat kedvelő nézők legnagyobb örömére. 1. Futam – WU17, U17, WU15, U15, Master3 férfi A 17 év alattiaknál ismét Trócsányi Laura (VKE Nelson Pepperl+Fuchs MTB) és Minárovics Krisztián (TREK SZABADIDŐ SE) győzött, mindketten verhetetlenek már összetettben is. A fiúknál Csuja Bálintot érdemes még kiemelni, aki Horváth Áron Mihályt és Adame Ármint megelőzve, idei legjobb teljesítményével második tudott lenni. A 15 éven aluli lányoknál Oravecz Lora (PILIS CROSS-COUNTRY CLUB) eddig mindig győzni tudott, amikor elindult – ezúttal is -, miközben a második helyezett, Orosz Lili (VKE Nelson Pepperl+Fuchs MTB) egész éves kiegyensúlyozott teljesítményének köszönhetően bebiztosította az összetett győzelmét. A harmadik Sike Lili Alexandra lett. A fiúknál Majoros Dávid (KŐBÁNYAI TORNA CLUB SE), Takács-Valent Márk és Kárpáti Bálint volt a sorrend. Náluk Majoros nyerte meg a Magyar Kupát. A Master 3 férfiaknál Balogh Zsolt (VINIBIKE KERÉKPÁROS SE MTB Team) néhány kihagyott verseny után, a masters VB-ről visszatérve, visszavette a helyét a dobogó legtetején, második az egész szezonban folyamatosan javuló formát mutató Kolb Tamás lett. Lőrincz János (BIKE ZONE GÖDÖLLŐ KE) ezúttal csak a harmadik helyezést ért el, de így is megszerezte az összetett győzelmet. 2. Futam – Elit nő, WU23, WU19, Master nő, U19, Master2 férfi Nem kis meglepetésre, a nőknél az első éves WU19-es Vas Kata Blanka (Merida Team CST) legyőzte Benkó Barbarát. Szoros, fej-fej melletti küzdelmüknek azonban alig tartott tovább egy körnél, Benkó technikai problémái miatt visszaesett, és ezt követően sem tudta csökkenteni a hátrányát. Buzsáki Virág esélyei még ennél is hamarabb elszálltak, miután ő maga szállt el a már említett saras rézsűn, így kisebb sérülés miatt kiállni kényszerült… Vas Kata Blanka és Benkó Barbara mellett Gaál Izabella és Kovács Kinga is felállhatott a dobogóra, a női kategóriák összevonásának következményeként.   A master hölgyeknél Szekeres Viktória (KTM Teszt Team) diadalmaskodott, 6 versenyből 6 győzelemmel, az elérhető maximális 480 ponttal természetesen megnyerte az összetettet, a második Kriston Judit lett. Az U19-es férfiaknál összecsapott Vas Balázs (Merida Team CST) és Fetter Erik, de a várakozásokkal ellentétben nagyon simán Vas Balázs javára dőlt el a csatájuk. Vas nem véletlenül emelkedett ki ennyire a mezőnyből, hiszen az elit győztesével megegyező köridőket hajtott. Mögöttük Kanyári Botond a harmadik helyével megszerezte az összetett elsőséget. A master2-ben Adame László nagyon erősen bekezdett, így mögötte Szabó András Balázs hamar belátta, hogy ezen a napon második hellyel kell megelégednie. Az összetettben mindössze 5 pont a különbség közöttük, így az utolsó fordulóban, Vácon dől majd el a Magyar Kupa elsőség sorsa. A harmadik hely Filepkó Gáboré lett. 3. Futam – WU13, U13, WU11, U11 Az U13-as lányoknál a szegedi Pap Gréta volt a legjobb Molnár Fanni előtt. A fiúknál Vas Barnabás (MARATON SC Merida Team CST) teljessé tette a családi sikert, hiszen testvérei után ő is győzött a saját kategóriájában. Bár az idény elején Pakot András Gusztáv tűnt a legerősebbnek, Kecskeméten fordult a kocka és azóta a legifjabb Vas aratja a győzelmeket. Magyar Bendegúz a kazincbarcikai verseny után ismét felállhatott a dobogóra. Az U11-ben Péter Nándor (SALGÓTARJÁNI HKE) az abszolút 3. helyen ért célba a futamban, így természetesen győzött a kategóriájában, sőt az összetett elsőséget is bebiztosította. Mögötte Csorba Zalán és Sike Roland András volt a sorrend. 4. Futam – Hobbi A hobbi kategóriában a “szokásos” forgatókönyv szerint alakult verseny. A nőknél Kubik Csenge (Superior MTB Team) győzött, MTB helyett ezúttal már cyclocross kerékpár nyergében. A férfiaknál is ismét Tóth Krisztián (MASH Racing Team) volt a legjobb, azonban egy pillanatra sem engedhetett ki, mivel Molnár Péter a szurkolók által feltüzelve, folyamatos nyomás alatt tartotta egészen a legvégéig. 5. Futam – Elit férfi, U23, Master1 férfi Elit férfi Magyar Kupa futamon először láthattuk a bajnoki trikót ebben az idényben. Búr Zsolt (Vialand Racing Team) eddig külföldi versenyeken szerepelt, de most Miskolcon a Magyar Kupában is elindult. A rajt után rögtön az élre állt, és egy pillanatig sem hagyott kétséget afelől, hogy ki jelenleg a legjobb magyar cyclocross versenyző. Körről-körre 15-20 másodperccel növelte a előnyét végül csak hatan tudtak körön belül maradni vele. Buruczki Szilárd a második helyével nagy lépést tett az összetett elsőség felé, azonban semmi sem dőlt még el, Vácon pontokat kell szereznie, mivel többen is megelőzhetik még. Rózsa Balázs lett a harmadik, aki egyenletes köreivel folyamatosan küzdötte magát előrébb. A master1 kategóriában Kusz Mátyás jól rajtolt és sokáig Buruczki Szilárdot követte az abszolút harmadik helyen. Úgy tűnt tehát, hogy megismétlődhet a szekszárdi sikere. A verseny közepén azonban az addig összegyűjtött előnyéből sokat elveszített a depóban, ezt követően a tempója már nem volt a régi, így Cser Gábor (Epronex Bike Hungary) utol tudta érni és megelőzte. A harmadik mögöttük Héjja Attila lett. A második helyért járó 70 pontjával Kusz megszerezte az összetett győzelmet.   Eredmények: https://versenyzek.hu/HU/5/Rajtlistak-Eredmenyek/49/DECATHLON-Borsodcross-Cyclocross-magyar-kupa Következik: 2018.01.06. VácCross Cyclocross Magyar Kupa Fotók: Farkas Milán – (www.milanphoto.hu)
  • Cyclocross Világkupa Namur: A nőknél bombameglepetés, a férfiaknál a világbajnok győzedelmeskedett
    A cyclocross szakág világelitje 2017. december 17-én mérkőzhetett meg újra az UCI Cyclocross Világkupa namur-i futamán Belgiumban. A nőknél óriási meglepetésre a fiatal Evie Richards nyert, míg a férfiaknál a világbajnok Wout Van Aert hengerelte le a mezőnyt. A 2,6 km hosszú pályáról érdemes tudni, hogy a helyi citadella melletti dombon található és szint alapján ez az egyik legkeményebb pálya az UCI Cyclocross Világkupa sorozatban, néha még az is előfordul, hogy egy mountainbike pályához hasonlítják. Ennek megfelelően az emelkedőket szerető versenyzőknek vagy más szakágból átkalandozóknak feküdhet. Mint mindig az U19-es fiúk futamával kezdődött a nap, a 10 órás rajtnál az elmúlt világkupafutamok legjobbjai mind rajthoz álltak. A 40 perces verseny elején a svájci Európa bajnok Loris Rouiller állt az élre, olyan tempót diktálva, hogy senki nem tudta vele a lépést tartani. A Ryan Kamp, Ryan Cortjens és Ben Tullett alkotta trió követte őt, ahonnan Kamp tudott ellépni. A sorrend a futam végéig maradt, Rouiller nyert, Kamp második, Tullett pedig Cortjens-t lesprintelve a harmadik helyet szerezte meg. Az összetettben élen álló Pim Romhaar a 9. helyen ért célba. Az U23-as férfi kategóriában a zeven-i fordulóval ellentétben újra teljes volt a mezőny, a fiatal brit tehetség Thomas Pidcock ismét szerepelt a rajtlistán. Mindenki kíváncsian várta, hogy ő vagy a holland Sieben Wouters képesek lesznek-e elbánni a korosztályt uraló belga “had”-dal. A futam elején mindenki meglepetésére a francia Joshua Dubau lendült támadásba, később csatlakozott hozzá a Pidcock, Wouters, Eli Iserbyt hármas, ahonnan Iserbyt és Pidcock mentek tovább az emelkedőn. A brit később le tudta szakítani a belgát, ezzel újra Világkupa futamot nyerve, a 3. helyet pedig Dubau tudta megszerezni. Az elit nőknél a szenzációt Jolanda Neff indulása jelentette, az aktuális XCO világbajnok időnként más szakág versenyeire is ellátogat. A futam előtt sokan kérdezgették, hogy vajon mire lehet képes a versenyen, amire ő azt válaszolta, hogy a top 5 helyezés már kiváló eredmény lenne neki. A szakértők az elmúlt fordulókban legyőzhetetlennek bizonyuló belga Sanne Cant vagy az őt szorongató, rutinos brit, Helen Wyman, győzelmére tették a voksukat. A verseny viszont minden előzetes találgatást felülírt, a 20 éves Evie Richards nagyszerű versenyzéssel, ellentmondást nem tűrően nyerte a futamot a szintén brit Nikki Brammeier előtt, a harmadik helyet pedig az olasz bajnok Eva Lechner szerezte meg. Cant-nak ma nem jött ki a lépés, csak a 12. helyen érkezett a célba, de továbbra is vezeti a Világkupa ranglistát, Jolanda Neff-nek nem sikerült az 5-be kerülnie, “csak” a 8. lett. Az elit férfi futam 15 órás rajtjával zárult a Világkupa Namurban. A Zevenben technikai problémák miatt csak második helyet szerző holland Mathieu Van der Poel mindenképpen meg akarta mutatni, hogy ő jelenleg a legjobb cyclocross versenyző a világon, ezt szerette volna megakadályozni az elmúlt két hétben Spanyolországban edzőtáborozó Wout Van Aert, de kérdés volt, hogy ennyi szünet után fel tudja-e venni újra a versenyek ritmusát. A verseny során a betegen rajthoz álló Van der Poel nem tudott bizonyítani, ellenben Van Aert-tal, aki könnyedén nyerte az elit férfiak futamát. A második helyért Van der Poel és a belga Toon Aerts csatáztak, melyet a belga nyert meg, a hollandnak nem maradt már ereje a sprintre.
  • Hogyan lesz egy orvosból profi kerékpárversenyző?
    Az elmúlt napokban szinte mindenhol olvashattuk, hogy Tanja Erath nyerte a 2017-es Zwift Academy virtuális “kerékpárversenyt”, melynek köszönhetően a CANYON-SRAM profi női csapat szerződést kínált neki a következő szezonra. De mi is ez a verseny/játék, ami által valaki egycsapássá profi versenyzővé válhat? Our team is complete! Welcome to Tanja Erath from Dortmund, Germany. Winner of the 2017 CANYON//SRAM Zwift Academy!! • Read the full story, link in our profile! • @gozwift @taennele @canyon @sramroad @rapha @wahoofitnessofficial • #ZwiftAcademy #TakeTheLead • 📷 @tino_pohlmann_photography CANYON//SRAM Racing (@wmncycling) által megosztott bejegyzés, 2017. Dec 14., 01:06 PST Tanja Erath Dortmundból, ahogy csak a többi 2161 társa, jelentkezett a Zwift Academy 2017-es pályázatára. A 28 éves, egykori triatlon versenyzőnő figyelmét egykori csapattársa hívta fel még 2016-ban erre a megmérettetésre, de saját bevallása szerint akkor már késő volt belevágnia ebbe a versenybe és görgője sem volt hozzá. Helyette követte a tavalyi győztes, Leah Thorvilson, előrehaladását az első profi évében és kölcsönkérte egy barátja görgőjét, hogy 2017-ben megmutassa, mit is tud. 15 év triatlonozás után egy sérülés miatt egy évvel ezelőtt váltott országúti kerékpárra, ahol szintén tehetségesnek bizonyult. Ez motiválta arra, hogy mielőtt még orvosként munkába állt volna megpróbálja beteljesíteni az álmát, hogy profi kerékpáros lehessen. Kiváló eredményekkel végigküzdötte a rengeteg virtuális edzést és versenyt, melynek köszönhetően végül bejutott a döntőbe két másik társával (Siri Hildonen Norvégiából és Bri Torkelson az USÁból) együtt, mely a CANYON-SRAM profi női csapat koblenz-i edzőtáborában zajlott. Mindhárom lány keményen dolgozott a döntőben, ahol nem csak az erőt figyelték, hanem a taktikai érzékre is kíváncsiak voltak a csapatvezetők. A választás végezetül Tanja Erath-ra esett, aki így egy éves szerződést kapott a csapatnál és 2018-ban bebizonyíthatja, hogy helye van a profi versenyzők között. A program sikerességét nem is bizonyíthatná más jobban, hogy a 2016-os győztes, Leah Thorvilson, helytállt 2017-ben a legjobbak között és 2018-ra is kapott szerződést a csapatnál, így Erath-tal együtt már ketten vannak a CANYON-SRAM csapat 13 fős keretében a Zwift Academy programból.
  • BBB Strike 300 (BLS-71) első lámpa
    A BBB Strike 300 apró méretű, mindazonáltal meglepő teljesítményt kínáló első lámpa. A holland kerékpáros kiegészítő specialista receptje a Strike 300 esetében is pofonegyszerű: kell hozzá egy technika csúcsát jelentő Samsung Li-Ion akku, egy hűtőbordákkal ellátott XML Cree LED fényforrás, meg ugyebár a szokásos BBB professzionalizmus! A fejlett technikának köszönhetően a tenyérbe zárható Strike 300 mindent tud, amit egy korszerű kerékpárlámpától elvárható, ideális mind városi közlekedéshez, mind országúti sportoláshoz, edzéshez, költséghatékony megoldást nyújtva a rendszeres kerékpározáshoz. Kellő fényerővel rendelkezik a közvilágítást nélkülöző útszakaszokra is, emellett igen jó láthatóságot biztosít. Létezik egy komolyabb kivitele is, a 760-as, amit tavaly teszteltünk! A hazánkban is népszerű BBB márka pragmatikus hozzáállására jobb példát nem is hozhatnánk, mint a Strike-sorozat. Nem a “csillivilli” dizájnnal (bár a technokrata bringásoknak tetszeni fog)emelkedik ki a piacon kapható bicajos lámpák tengeréből: egyértelműen a minőség, a bombabiztos konstrukció és a megbízhatóság jellemzi.A BLS-300 kódszámmal ellátott lámpamodell számos fejlett technikai megoldást sűrít a parányi 112 x 35 x 40 mm méretű, bő 100 grammos lámpaegységbe, így a nagy kapacitású integrált Samsung Li-Ion akkumulátora USB-ről tölthető, XML CREE LED-je pedig elismerésre méltó fényteljesítményre képes. Fókuszált fénycsóvája még a sötét utcákban is biztonságos kerékpározást tesz lehetővé. A Strike 300 háza léghűtő rendszert is tartalmaz, így a XML CREE LED az elméleti teljesítményt a gyakorlatban is hozza. Emellett a lámpa rövidzárlat, túltöltés és kisülés ellen védett, háza vízálló kivitelű, és az alul elhelyezett USB csatlakozó is hatékony gumiborítással rendelkezik. Kapcsoló gombja nagyméretű, gumírozott, amelyen többfunkciós akkulemerülésére figyelmeztető jelzést láthatunk. Ebben a piros villogó fény jelzi az akkutöltöttsége 5%-os fokát, itt mindenképpen érdemes egy gazdaságosabb üzemmódot választani az út fennmaradó részéhez. Az akkumulátor napi közlekedéshez megfelelő kapacitással rendelkezik, az ötféle üzemmód segítségével lehetőség nyílik a takarékosságra is. A Strike 300 TightFix rendszerű konzol segítségével szerelhető a kormányra, és lehetőség van további konzol (BLS-94) beszerzésére is. A lámpatest fel- és leszerelése pofonegyszerű, parkolás esetén pillanatok alatt eltávolítható, zsebre vágható, az apró méretnek köszönhetően garantáltan nem lesz útban! A TightFix felerősítés szögben is állítható, így praktikus használatot biztosít. Teszteredmény: Nagyon kis méretű, és könnyű lámpa, cserélhető akkumulátorral, így tartalékot is tehetsz a mez zsebbe, vagy táskába. Méretét meghazudtolja a fénye, 50 méterre is látsz vele a tök sötétben, de kevésbé homogén a megvilágítás. A fotón is látható egy fényesebb középső pászma, alatta egy sötétebb sáv, majd egy kevésbé megvilágított, de egyenletesen szórt terület. Ellenben már a bringa elé közvetlenül is világít, amit sajnos sok lámpa nem tud. A lámpakörkép összesítését ITT találod! Jellemzők: 300 Lumen-es XML CREE LED könnyű, kompakt kivitel 5 üzemmód (szuper fényerő, nagy fényerő, normál fényerő, kis fényerő és villogó mód) integrált Li-Ion akkumulátor USB 2.0 töltés (a mini USB-kábel a csomag részét képezi) Samsung Li-ion (2600mAh, 3.7V) akkumulátor minimum 300 alkalommal tölthető fel bármilyen teljesítménycsökkenés nélkül túltöltés és kisülés ellen védett cserélhető belső EnergyBar (BLS-94) akku vízálló konstrukció Airflow Cooling System (ACS) hűtőrendszer gumírozott könnyen kezelhető kapcsoló többfunkciós akkulemerülésére figyelmeztető jelzés (kék fény a lámpa megfelelő üzemelésekor, piros villogó fény az töltöttsége 5%-ánál, folyamatos piros fény üres akkumulátor esetén) egyszerűen felszerelhető, parkolás esetén pillanatok alatt le- és felcsatolható normál és túlméretes kormányokra egyaránt felszerelhető TightFix kormányra szerelhető konzol (opcionálisan további konzol kapható a többi bicajhoz) szögben állítható rögzítés 127 gramm (szerelékkel) 112 x 35 x 40 mm méret fekete színben Ajánlott fogyasztói ár: 28990 Ft. További információ a forgalmazó honlapján.  

Biciklista szaknévsor

Saját fiók

Facebook